Uvjeti prodaje
Ukratko:
Korištenjem sustava slažeš se sa svim pravima, obvezama i odgovornosti iz ovog dokumenta, koji se ujedno smatra i ugovorom između Korisnika i Entria.
1 Opis usluge
Trgovačko društvo Entrio tehnologije d.o.o., Zagreb, Radnička cesta 54, OIB: 30513194761, MBS: 080772947, upisano u sudski registar Trgovačkog suda u Zagrebu (dalje: "ENTRIO"), bavi se, među ostalim, pružanjem digitalnih usluga, usluga internetskog tržišta, usluga internetskog posredovanja te usluga informacijskog društva u smislu primjenjivih nacionalnih i europskih pravnih izvora.
ENTRIO je razvio sofisticirani računalni sustav i internetsko sučelje (platformu): www.entrio.hr, a putem kojeg sustava društvo ENTRIO obavlja svoje djelatnosti te pruža svoje usluge internetskog posredovanja i druge adekvatne usluge čija je glavna svrha omogućiti zainteresiranim kupcima pribavljanje/prodaju prava na pristup određenom događaju (event) od organizatora.
Sustav Entrio namijenjen je Organizatorima događaja poput koncerata, konferencija, festivala, predstava, natjecanja i sličnih događanja, da s njima u vezu budu dovedene osobe – Kupci – koji će putem Sustava Entrio kupiti pravo na pristup/sudjelovanje takvom događanju. S druge strane, Entrio sustav namijenjen je i Kupcima koji žele pribaviti pravo na pristup određenom događanju prema svome izboru te im je za taj pristup potreban akreditiv (ulaznica) kojim će se na dan događanja legitimirati Organizatoru. Sustav Entrio je stoga namijenjen i Kupcima na način da za iste vrši uslugu generiranja i izdavanja akreditiva (ulaznice) za pristup odabranom događanju Organizatora.
Organizator je svaki posjetitelj sustava Entrio koji je uspješno unio svoj
proizvod/uslugu/događaj u sustav Entrio sa ciljem promocije i/ili prodaje navedenog
proizvoda/usluge/događaja.
Kupac je svaki posjetitelj sustava Entrio koji je došao na Stranice sa namjerom da se
informira i/ili kupi proizvod/uslugu ponuđenu na sustavu Entrio. Kupac u Sustavu Entrio može i ne mora
biti “potrošač”. Svojstvo potrošača prilikom interakcija u Sustavu Entrio može imati samo ona osoba koja
je (a) fizička osoba te koja (b) djeluje izvan svoje trgovačke, poslovne, obrtničke ili profesionalne
djelatnosti. Nitko mlađi od 16 godina života ne može biti Kupac u Sustavu Entrio. ENTRIO će u sklopu
platforme, u tijeku realizacije određene transakcije, omogućiti da odabereš djeluješ li kao potrošač
(privatni račun) ili iz svoje profesionalne djelatnosti, odnosno, u zastupanju određenog društva ili
tržišnog subjekta (traženjem R1 računa). Kada Kupac nastupa iz svoje profesionalne djelatnosti tj.
prilikom kupovine prava na pristup događanju određenog organizatora vrši transakciju zastupajući neku
pravnu osobu ili tržišni subjekt te stoga zatraži izdavanje R1 računa, takav se ne može smatrati
potrošačem i na njega neće biti primjenjivi propisi o pravima potrošača.
Korisnik je svaki posjetitelj sustava Entrio, uključujući Organizatora i Kupca.
Entrio je platforma kojom se omogućava i olakšava sklapanje ugovora između kupaca i organizatora. Organizator je osoba koja je odgovorna za proizvod i/ili uslugu koju kupac pribavlja na Entrio platformi. ENTRIO je samo tehnički operator platforme.
Prema tome, ugovorne obveze prema potrošačima koji koriste Entrio Platformu za stjecanje prava na pristup događanju se dijele između: (A) organizatora događanja (osobe koja nudi svoju uslugu/pravo prisustvovanja na događanju i eventualno proizvode tj. promotivne artikle) u vezi s njegovom ponudom usluge održavanja događanja te (B) društva ENTRIO u domeni njegovih obveza kao pružatelja usluge Entrio platforme i/ili sustava Entrio.
Ovaj dokument je elektronički ugovor između Entria i Korisnika te njegovim prihvaćanjem obje strane prihvaćaju sva prava, obaveze i odgovornosti koje su u njemu navedene.
Ukratko:
Za kupnju ulaznica potrebno se registrirati na sustav kako bi im mogao pristupiti u bilo kojem trenu.
2 Registracija korisničkog profila
Za kupnju bilo kojeg proizvoda ili usluge ponuđenih na sustavu Entrio od Korisnika se zahtijeva prethodno otvaranje korisničkog profila (registracija). Otvaranje korisničkog profila je neophodno kako bi Korisnik imao lagan i jednostavan pristup ispisu narudžbi, pregledu ranijih kupovina te kako bi lako uređivao svoje postavke.
Registracijom odn. otvaranjem korisničkog profila, kupnjom ili preuzimanjem ulaznica na sustavu Entrio smatra se da je Korisnik ove Uvjete prodaje i Opće uvjete korištenja u cijelosti pročitao, razumio i prihvatio.
Ukratko:
Uvjeti korištenja se mogu promijeniti stoga ti savjetujemo da s vremena na vrijeme baciš oko na njih.
3 Promjene uvjeta i moderiranje sadržaja
Entrio zadržava pravo da u bilo kojem trenutku, i bez prethodne obavijesti, ukoliko to smatra potrebnim, ukine ili izmijeni ovdje navedene Uvjete prodaje. Stoga, savjetujemo Korisnike da s vremena na vrijeme ponovno pročitaju informacije sadržane u Uvjetima prodaje kako bi ostali informirani o takvim promjenama. Napominjemo da ukoliko dođe do promjena u Uvjetima prodaje te Korisnik nastavi koristiti sustav Entrio, podrazumijeva se da je nove Uvjete u cijelosti pročitao, razumio i prihvatio.
Entrio može ukloniti ili ograničiti pristup sadržaju platforme, uključivo korisnički račun kupca, ako isti krši primjenjive propise, ove Opće uvjete, prava trećih osoba ili sigurnosne standarde platforme. Odluke o uklanjanju sadržaja mogu se donositi automatiziranim putem, uz pravo korisnika na prigovor putem dostupnog kanala na [email protected].
Ukratko:
Entrio je posrednik u prodaji ulaznica i ostalih proizvoda/usluga za Organizatore i promotore događaja.
4 Kupnja usluge Organizatora te generiranje i izdavanje ulaznica/akreditiva
Entrio nije vlasnik, niti se nalazi u posjedu proizvoda/usluga koje promotivno nudi putem svojih stranica, pa stoga ne može ni biti odgovoran za potencijalne manjkavosti ili bilo kakve druge probleme koji mogu nastati prilikom korištenja usluga koje nudi.
Entrio je posrednik u prodaji ulaznica i ostalih proizvoda/usluga za Organizatore i promotore događaja. Ulaznica kupljena na sustavu Entrio se izdaje na ime Kupca ili ime koje Kupac navede, a vlasništvo je Organizatora i dokaz je o kupnji određenog proizvoda ili usluge.
Entrio nije vlasnik niti posjednik proizvoda niti pružatelj samih usluga ili organizator događanja koje se promotivno nude putem Stranica/Sustava Entrio. Sustav Entrio isključivo predstavlja elektroničku platformu za omogućavanje kupnje proizvoda/usluga/događanja Organizatora koje se promotivno nude putem Stranica/Sustava Entrio, te istovremeno, Entrio putem Sustava Entrio pruža Kupcima uslugu izdavanja ulaznica tj. akreditiva koji se u pravilu koriste za legitimaciju ovlasti prisustvovanja usluzi/prozvodu/događanju Organizatora na dan događanja.
Uvjeti navedeni uz opis događanja koje nudi Organizator putem Sustava Entrio predstavljaju ponudu za sklapanje ugovora koju Kupac prihvaća kupnjom usluge koristeći Sustav Entrio, a za koju ponudu Entrio ne odgovara te su svi uvjeti iste određeni isključivo od strane Organizatora. Prema tome, Kupac prihvatom ponude Organizatora koja je navedena u Sustavu Entrio sklapa pravni posao kupoprodaje s Organizatorom te je Kupac stranka u tom pravnom odnosu.
Istovremeno, Kupac sklapa i pravni posao s Entriom kao pružateljem usluge korištenja Sustava Entrio za potrebe generiranja i izdavanja ulaznice tj. akreditiva za prisustvovanje događanju, sve sukladno ovim Općim uvjetima ugovora. Cijene usluga su izražene u eurima.
Za uslugu generiranja i izdavanja ulaznice/akreditiva, Entrio naplaćuje naknadu za istu uslugu. Navedena naknada je bespovratni iznos jednokratne naknade troškova nastalih Entriu za izdavanje ulaznice/akreditiva, uključujući uslugu elektronske obrade, generiranja, izdavanja i prodaje ulaznice/akreditiva. Entrio će za primljena sredstva izdati Kupcu račun koji će mu dostaviti na e-mail adresu koju je Kupac naznačio prilikom otvaranja korisničkog računa na Sustavu Entrio.
Ukratko:
Platiti možeš sa bilo kojom karticom.
5 Plaćanje
Entrio Korisniku omogućuje kupnju putem bankovnih kartica. Uslugu procesuiranja plaćanja vrši WSPay sustav, ovlašten od Entria.
Ovisno o postavkama predmetnog događaja, plaćanje proizvoda/usluga na sustavu Entrio moguće je sljedećim karticama:
Osim bankovnim karticama, ovisno o postavkama predmetnog događaja, ulaznice je moguće kupiti i bankovnom
uplatom
direktno na račun Entria, prema uputama dobivenim na stranici za plaćanje.
Bankovna uplata se automatski onemogućuje 96 sati prije početka
događaja,
kako bi Entrio tvoju uplatu stigao na vrijeme evidentirati i poslati ti ulaznice.
U slučaju plaćanja bankovnom uplatom, sve rezervacije i ulaznice za koje nismo primili uplatu unutar
72 radna sata od trenutka rezevacije -
bit će nepovratno otkazane.
Ukratko:
Ulaznice ti šaljemo na e-mail koji si koristio prilikom registracije.
6 Dostava ulaznica
Nakon uspješne kupnje Entrio ulaznice će Korisniku biti dostupne u digitalnom obliku u njegovom korisničkom profilu na sustavu Entrio i poslane na njegovu e-mail adresu. Ovisno o ponuđenim opcijama od strane Organizatora te odabranim opcijama od strane Kupca, Ulaznice mogu biti dostavljene i na druge načine poput dostave poštom.
U pojedinom slučaju, ovisno o poslovnoj politici organizatora čije ulaznice Entrio distribuira, moguće je da će ulaznice kupcu biti dostavljene neposredno prije održavanja događanja (delivery delay). Organizator takvu politiku određuje radi zaštite kupaca i čitavog tržišta. Ovo je uobičajena praksa u organizaciji događanja, a posebno kod visokotraženih događanja. Ovaj mehanizam služi kao zaštita od masovnog skupljanja ulaznica od strane preprodavača te se omogućuje fer distribucija, kao i sprječavanje uporabe automatiziranih alata za masovnu kupnju. Kupac će zaprimiti potvrdu o kupovini ulaznice, kao i račun za učinjenu kupovinu. Kupac se može osloniti na to da će mu ulaznica biti pravodobno dostavljena prije događanja – ovisno o slučaju, ali najkasnije 24 sata prije početka Događanja - te da će se s njome uredno legitimirati na ulazu u prostor konkretnog događanja. Kašnjenje isporuke ne predstavlja povod za raskid ugovora, a o eventualnim slučajevima kašnjenja će kupac biti obaviješten s naznakom očekivanog vremena dostave.
U pojedinom slučaju, ovisno o poslovnoj politici organizatora čije ulaznice Entrio distribuira, moguće je da će biti omogućena dostava ulaznica putem SMS-a (SMS delivery) uz naknadu za vršenje takve dostave. Iznos naknade naznačen je u procesu kupovine te odlučivanja o opciji dostave. Ova vrsta dostave zahtjeva pristup Internetu. Ovom vrstom dostave će Kupac putem SMS-a dobiti poveznicu (link) na kojem su dostupne ulaznice koje je pribavio kupnjom od organizatora. Otvaranjem poveznice (linka) prikazat će se ulaznice koje je potrebno pokazati na ulazu u svrhu skeniranja.
U svakom slučaju, vrijeme isporuke ulaznica moguće je izmijeniti i bez prethodne obavijesti kupcima, ako to zahtijevaju sigurnosni protokoli.
Ukratko:
Svoju ulaznicu uvijek čuvaj na sigurnom i imaj ju spremnu na ulazu.
Entrio nastoji maksimalno pojednostaviti proces provjere ulaznica na ulazu, ali o tome odlučuju sami
organizatori, te Entrio ne može uvijek utjecati na to.
7 Korištenje ulaznica
Kupac je dužan čuvati kupljene Entrio ulaznice, njihove serijske brojeve i barkodove te ih ne smije davati trećim osobama. Niti Entrio niti Organizator nisu odgovorni za ukradene, izgubljene, uništene ili kopirane Entrio ulaznice. Kupac je svjestan da ukoliko mu netko ukrade cijelu Entrio ulaznicu ili njezin serijski broj odn. barkod, Organizator u određenim slučajevima ne može znati da je ta Ulaznica ukradena i smatrat će se da prva osoba koja uđe na događaj sa tom Ulaznicom, njezinim serijskim brojem ili barkodom - ima važeću Ulaznicu.
Pri ulasku na događaj, Organizator može provjeriti valjanost ulaznica Kupca na jedan od slijedećih načina:
- Provjerom osobnog dokumenta Kupca
- Vizualnom provjerom isprintane Entrio ulaznice
- Provjerom Entrio ulaznice na mobitelu Kupca
- Provjerom koda ulaznice (barkod, QR kod i sl.) putem posebnog čitača
S obzirom da Entrio ulaznica služi kao potvrda o kupnji, u nekim slučajevima će Kupac prije ulaska na događaj morati zamijeniti Entrio ulaznicu za stvarnu ulaznicu. Iako Entrio daje sve od sebe da olakša i pojednostavi proces ulaza na događaj, kako Kupcu tako i Organizatoru, kontrola ulaza je isključivo u nadležnosti Organizatora i Entrio nije odgovoran za taj proces.
Reprodukcija, prodaja ili trgovanje Ulaznicama je strogo zabranjena, osim ako nije izričito navedeno drugačije.
Bilo koji pokušaj upotrebe Ulaznice koji nije u skladu s ovim uvjetima i pravilima će rezultirati prestankom važenja te Ulaznice.
Ukratko:
Povrat novca moguć je isključivo u slučaju otkazivanja događaja, promjene njegova termina ili u slučaju
bitne promjene u programu odn. ključnim izvođačima.
Povrat novca nije moguć u slučaju osobnih razloga.
8 Povrat novca i pritužbe
Entrio ne organizira same događaje te ne može utjecati na njihovu organizaciju.
Iz tog razloga Entrio nije odgovoran za povrat novaca nego je to u nadležnosti Organizatora.
Ipak, Entrio će učiniti sve što je moguće da u dogovoru sa Organizatorom Kupcu osigura povrat novaca u
slučaju odgode, otkazivanja događaja ili bitne promjene u programu odn. ključnim izvođačima.
Entrio nije dužan obavijestiti Kupce o nastalim promjenama poput odgode ili otkazivanja događaja.
Povrat iznosa novca plaćenog za pravo ulaza na događanje (ulaznicu) moguć je isključivo u slučaju otkazivanja događaja, promjene njegova termina ili u slučaju bitne promjene u programu odn. ključnim izvođačima. Povrat iznosa novca plaćenog za pravo ulaza na događanje (ulaznicu) nije moguć u slučaju osobnih razloga, poput bolesti, poslovnih obaveza, promjene mišljenja ili sl.
Sukladno čl. 86. st. 1. t. 12. Zakonu o zaštiti potrošača, Kupac nema pravo na jednostrani raskid Ugovora na daljinu (povrata novca) s obzirom da je predmet ugovora pružanje usluga vezanih uz slobodno vrijeme, koje se događaju u točno određeno vrijeme odn. u određenom razdoblju.
U slučaju povrata novca, popratni troškovi poput troškova dostave, troškova transakcije ili vanjski troškovi Kupca vezanih uz putne troškove, noćenja i sl., Kupcu neće biti vraćeni i Kupac se slaže da ih neće potraživati od Entria.
Naknada za izdavanje ulaznice/akreditiva naplaćena od strane Entria je nepovratna naknada, čak i u
slučaju otkazivanja događanja, budući je usluga generiranja i izdavanja ulaznice od strane Entria u
cijelosti pružena čak i u slučaju otkazivanja događanja,
a za koje otkazivanje Entrio ni u kojem slučaju ne može biti odgovoran.
Kupac prihvaćanjem ovih uvjeta potvrđuje da je razumio ovu odredbu te da neće biti u mogućnosti
ostvariti povrat naknade za generiranje i izdavanje ulaznice u slučaju otkazivanja događanja ili raskida
njegova ugovora s Organizatorom zbog bilo kojeg drugog zakonitog razloga.
Kada se dogovori povrat novaca za otkazani događaj Entrio će, ovisno o načinu kupnje/plaćanja, iznos
cijene ulaznice umanjen za popratne troškove (troškove dostave, transakcije, usluge itd.)
vratiti Kupcu na kreditnu karticu ili bankovni račun odn. povrat nije moguće zatražiti na prodajnome
mjestu, već isključivo putem Internet forme dostupne na www.entrio.hr/refund adresi.
Ukoliko se događaj ne održi odn. ukoliko nije dobio plaćeni proizvod/uslugu, Kupac je o tome dužan
obavijestiti Entrio u roku od sedam (7) dana
od predviđenog početka događaja odn. isporuke proizvoda/usluge.
Ukoliko Kupac u navedenom roku o nastaloj situaciji ne obavijesti Entrio,
smatrat će se da je zadovoljan plaćenim proizvodom/uslugom odn. da je događaj održan te gubi pravo na
povrat novca.
Sukladno članku 10. Zakona o zaštiti potrošača, korisnik može svoj pisani prigovor uputiti na e-mail adresu: [email protected] ili poštom na adresu: Entrio tehnologije d.o.o., Strojarska cesta 20, 10000 Zagreb, Hrvatska. U prigovoru molimo da navedete Vaše ime, prezime i te e-mail ili poštansku adresu za dostavu odgovora. Odgovor na prigovor dostavit ćemo u pisanom obliku najkasnije 15 dana od dana primitka prigovora.
9 Osiguranje ulaznica
U procesu kupnje ulaznica, kupcima može biti omogućeno ugovaranje osiguranja ulaznica putem ovlaštene osiguravajuće kuće – kao posebna usluga s posebnom naknadom. Entrio djeluje kao sporedni posrednik u osiguranju u smislu važećih zakonskih propisa. Svi uvjeti i prava koji proizlaze iz ugovora o osiguranju definirani su isključivo posebnim uvjetima za osiguranje ulaznica dotične osiguravajuće kuće, koji su dostupni korisniku na uvid prije sklapanja osiguranja te se primjenjuju neovisno o ovim Općim uvjetima korištenja. Kupac je, kao potencijalni osiguranik, dužan samostalno se upoznati s općim uvjetima osiguranja prije prihvaćanja ponude i sklapanja ugovora o osiguranju. Entrio ne snosi odgovornost za prava i obveze iz tog ugovora.
10 Razgraničenje odgovornosti i viša sila
Entrio pruža uslugu posredovanja pri kupnji ulaznica i/ili promotivnih artikala putem internetske stranice, a proizvodi se isporučuju i/ili organiziraju od strane trećih osoba (npr. organizatora događanja) ili za njihov račun. Entrio se obvezuje osigurati dostupnost sustava, ali ne jamči da će usluga biti bez prekida, grešaka ili virusa. U slučaju tehničkih problema, Entrio zadržava pravo privremenog obustavljanja pristupa platformi bez prethodne obavijesti.
Entrio ne preuzima odgovornost za ispunjenje ugovornih obveza trećih osoba, osim u dijelu u kojem je to izričito propisano zakonom. Kad Entrio naplaćuje u ime i za račun treće osobe (prodavatelja/organizatora), ugovor se sklapa izravno između Kupca i prodavatelja. Entrio nije prodavatelj, ne jamči isporuku ni kvalitetu proizvoda ili usluga, osim ako zakonom nije drugačije propisano. Entrio kao platforma osigurava tehničku podršku i posreduje u komunikaciji, ali ne preuzima zakonsku odgovornost za ispunjenje obveza prodavatelja.
U mjeri dopuštenoj važećim propisima, Entrio ne odgovara za: (a) ikakve posljedične, neizravne štete niti ikakvu nematerijalnu štetu, (b) izgubljenu dobiti; (c) štete koje nisu izravno izrokovane namjerom ili grubom nepažnjom Entrio-a; (d) štete nastale zbog nefunkcioniranja sustava koji nisu pod izravnom kontrolom Platforme (npr. internet veza, vanjski servisi za dostavu ili naplatu); (e) štete prouzročene od trećih osoba koje putem Entrio platforme nude ili isporučuju proizvode i usluge ili koje sudjeluju u procesu isporuke. Ništa u ovoj klauzuli ne isključuje niti ograničava zakonska prava potrošača, uključujući prava u vezi s materijalnim nedostacima sukladno Zakonu o obveznim odnosima i Zakonu o zaštiti potrošača.
U slučajevima kad Kupac bilo čega na platformi (proizvoda ili usluge) zatraži R1 te stoga nije potrošač, primjenjiva su isključenja odgovornosti iz prethodnog odlomka, u najvećoj mjeri dopuštenoj zakonom. U ovim slučajevima, ako situacija jest u domeni odgovornosti Entrio-a tada se visina odgovornosti za štetu ograničava na iznos jednak iznosu koji je takav kupac platio za konkretnu robu ili ulaznicu koju je pribavljao transakcijom, bez ikakvih drugih troškova.
Entrio ne odgovara za bilo kakvo kašnjenje u ispunjenju obveza, djelomično ili potpuno neispunjenje obveza, niti za bilo kakvu štetu koja bi mogla nastati Kupcu, korisniku ili trećim osobama, ako je takvo kašnjenje ili neispunjenje posljedica okolnosti koje predstavljaju višu silu u smislu propisa primjenjivih u Republici Hrvatskoj.
Pod višom silom podrazumijevaju se izvanredne i nepredvidive okolnosti koje su nastale nakon sklapanja ugovora, koje se nisu mogle spriječiti, izbjeći ili otkloniti, a koje bitno otežavaju ispunjenje obveze ili onemogućuju njezino ispunjenje u cijelosti (npr. prirodne nepogode, rat, teroristički napadi, epidemije, pandemije, odluke nadležnih tijela, prekidi u telekomunikacijskim ili energetskim mrežama, kibernetički napadi, tehničke greške, kvarovi koji su izvan kontrole Entrio-a i sl.).
Ovo osobito uključuje situacije u kojima zbog slučaja više sile primjerice: (a) nije moguće pristupiti platformi i izvršiti kupnju, (b) otkazivanje događaja ili njegova odgoda, (c) nije moguće izvršiti isporuku ulaznica, (d) dolazi do kašnjenja u obradi plaćanja i/ili potvrdi transakcija. Entrio će u takvim slučajevima uložiti razumne napore da obavijesti korisnike i Kupce o situaciji te poduzeti razumne mjere da se umanje negativne posljedice. Međutim Entrio nije niti može biti odgovoran za ikakvu štetu koja eventualno nastane zbog takvih okolnosti. Obveze Entrio-a će se, u primjenjivoj mjeri, odgoditi za razdoblje trajanja više sile.
Svaki korisnik platforme i Kupac dužan je pravovremeno se informirati o statusu događanja kod organizatora, na Entrio platformi i/ili u javnosti, pratiti službene obavijesti Entrio-a i organizatora.
U slučaju nemogućnosti ispunjenja usluge tj. ugovorne obveze koja je preuzeta prema kupcu od strane organizatora/prodavatelja, a uslijed opisanih grešaka, Entrio će, po nalogu prodavatelja/organizatora, izvršiti storno te vratiti kupcu iznos cijene plaćene za proizvod/uslugu.
11 Promotivni artikli
U pojedinom slučaju organizator događanja, u svojstvu prodavatelja, može zatražiti posebnu funkcionalnost Entrio platforme te omogućiti putem nje prodaju promotivnih artikala (merch; merchandise) kao npr. majice, kape, privjesci, vinili, CD-ovi i slično. Utoliko, Entrio u takvim slučajevima omogućuje formiranje neobvezujućeg online kataloga.
Prodavatelj je organizator koji je naznačen kraj opcije kupnje artikala. Tamo je dostupna i informacija o kontakt podacima organizatora za potrebe reklamacija i pritužbi. Organizator može imati svoje uvjete na svojoj web stranici. Entrio djeluje kao posrednik tj. platforma kao internetsko tržište, omogućava i olakšava sklapanje i ispunjenje ugovora između organizatora i kupca te ne preuzima odgovornost za obveze iz bilo kojeg ugovora koji sklapaju kupac i organizator kao prodavatelj. Entrio može pružiti administrativne usluge u odnosu na promotivne artikle, ali organizator/prodavatelj je taj koji je odgovoran za detalje i opise promotivnih artikala te za upite i pritužbe u vezi s njima.
Kupac može biti svaka punoljetna fizička osoba ili pravna osoba. Kupci koji u procesu kupnje zatraže R1 ne mogu se smatrati potrošačima. Kupnja se vrši elektroničkim putem. Kupac finalizacijom procesa kupnje na platformi šalje obvezujuću narudžbu. Ugovor o kupoprodaji sklopljen je u trenutku zaprimanja potvrde prihvata narudžbe Kupca putem e-maila ili drugog trajnog medija.
Cijena, kao i drugi troškovi te opcije uz naknadu, istaknuti su kraj svakog artikla te u krajnjem koraku prije slanja narudžbe. Sve prikazane cijene na stranicama proizvoda su u eurima, bez troškova dostave i s uključenim PDV-om, osim ako je na stranicama naznačeno drugačije. Račun za plaćeni iznos kupnje dostavlja se na e-mail koji je kupac unio prilikom registracije korisničkog profila.
Dostava kupljenih artikala vrši se putem pružatelja poštanskih/kurirskih usluga. Narudžbe se isporučuju samo unutar Republike Hrvatske, osim ukoliko je na samoj prodajnoj stranici naznačeno drugačije. Dostava se vrši na adresu navedenu prilikom procesa kupnje. Kupac je isključivo samostalno odgovoran za točnost podataka koji unosi u Entrio platformu. U slučaju kašnjenja isporuke, oštećenja ili nepravilnosti, Kupac se može s reklamacijom obratiti korisničkoj podršci [email protected] – Entrio će probati pomoći, no Entrio ne utječe na brzinu i efikasnost dostavne službe te je to van njegove kontrole. Zadržava se pravo višestrukih isporuka po pojedinačnoj narudžbi, ako je to prikladno iz logističkih ili drugih razloga za naručenu robu, o čemu će Vas Entrio ili prodavatelj/organizator obavijestiti.
U odnosu na kupnju promotivnih artikala (merch), kupac koji je ujedno i potrošač ima pravo, bez navođenja razloga, jednostrano raskinuti ugovor u roku od 14 (četrnaest) dana od dana preuzimanja robe, sukladno Zakonu o zaštiti potrošača. Ovo nije primjenjivo kod (a) kupaca pravnih osoba (R1 račun), (b) kupnje ulaznica, (c) artikle izrađene po narudžbi ili personalizirane artikle.
Izjava o jednostranom raskidu šalje se na email adresu korisničke podrške: [email protected]. Po primitku jasne te nedvosmislene izjave koja se poziva na relevantan članak Zakona o zaštiti potrošača, Kupac vrši povrat proizvoda bez odgode, a najkasnije u daljnjih 14 (četrnaest) dana od obavijesti o raskidu. Po primitku robe Entrio procesuira provrat cijene vraćenog artikla u daljnjih 14 (četrnaest) dana od dana primitka artikla kod njega ili organizatora. Povrat se vrši na bankovni račun kojim je kupnja izvršena.
Informacije koje su nužne u izjavi o jednostranom raskidu:
- Tekst izjave: U skladu s odredbama općih uvjeta te Zakonom o zaštiti potrošača, u odnosu na niže specificirane artikle koristim pravo na jednostrani raskid unutar 14 dana te molim da mi najkasnije u roku od 14 dana od primitka vraćenih artikala izvršite povrat uplaćene cijene te troška najjeftinije ponuđene dostave, na bankovni račun s kojeg je izvršena kupnja.
- Naziv/opis artikla
- Broj narudžbe / računa
- Datum narudžbe
- Datum primitka robe
- Ime i prezime potrošača te potpis ako se ispunjava na papiru
- E-mail adresa potrošača
- Telefon (opcionalno)
Povrat robe kupac treba izvršiti u gore navedenom roku na adresu naznačenu na prodajnoj stranici ili na adresu komuniciranu od strane korisničke podrške.
Kupac je odgovoran za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe.
U odnosu na sve osobne podatke važi politika privatnosti Entrio-a javno objavljena na platformi. Entrio brine o osobnim podacima korisnika pazeći da ih se koristi minimalno i koliko je nužno za ispunjenje ugovornih te zakonskih obveza.
U slučaju jednostranog raskida ugovora:
- Kupac snosi izravne troškove povrata robe (trošak poštarine/kurirske službe); povrat se upućuje na adresu naznačenu u ovim općim uvjetima;
- Povrat cijene plaćene za artikl te iznosa troškove dostave (standardna dostava najjeftinija opcija) vrši se bez odgađanja, a najkasnije u roku 14 dana od zaprimanja vraćenog proizvoda kod Entrio-a ili organizatora;
- Ako je Kupac izabrao drugačiju opciju dostave od one predselektirane u procesu kupnje, odnosno, ako je odabrao skuplju opciju dostave, takav dodatni trošak se ne nadoknađuje niti vraća.
- Proizvod mora biti vraćen u stanju u kojem je isporučen, bez znakova korištenja.
U slučaju da naručeni proizvod iz bilo kojeg razloga nije dostupan, zadržano je pravo otkazivanja narudžbe i raskida zbog nemogućnosti ispunjenja. Kupac će o tome biti odmah obaviješten, a uplaćeni iznos bit će mu vraćen bez odgađanja, najkasnije u roku od 7 dana od dana obavijesti o raskidu. Takvo otkazivanje smatra se raskidom ugovora zbog nemogućnosti ispunjenja u skladu sa Zakonom o obveznim odnosima i ne predstavlja povredu ugovornih obveza.
Na platformi se prikazuju različite opcije boja i/ili oblika i/ili drugih značajki organizatorovih proizvoda; međutim, to su sve ilustrativni prikazi. Unatoč nastojanju da se proizvodi prikažu što vjernije, moguća su odstupanja u boji, nijansi, teksturi, proporcijama ili drugim vizualnim detaljima zbog npr. postavki ekrana Kupca, serijskih razlika u proizvodnji itd. Takva manja odstupanja ne smatraju se materijalnim nedostatkom u smislu primjenjivih zakona.
Odredbe propisane u ovom odjeljku specifične su za kupnju promotivnih artikala te se ne mogu primjenjivati na kupnju ulaznica.