Otkrivena je promjena vremenske zone

Molimo te odaberi vremensku zonu u kojoj se trenutno nalaziš:

Uvjeti poslovanja

Ukratko:

Korištenjem sustava slažeš se sa svim pravima, obvezama i odgovornosti iz ovog dokumenta, koji se ujedno smatra i ugovorom između Organizatora i Entria.

1 Općeniti uvjeti poslovanja s Organizatorom

Trgovačko društvo , Zagreb, Radnička cesta 54, OIB: 30513194761, MBS: 080772947, upisano u sudski registar Trgovačkog suda u Zagrebu (dalje: "ENTRIO"), bavi se, među ostalim, pružanjem digitalnih usluga, usluga internetskog tržišta, usluga internetskog posredovanja te usluga informacijskog društva u smislu primjenjivih nacionalnih i europskih pravnih izvora.

ENTRIO je razvio sofisticirani računalni sustav i internetsko sučelje (platformu): www.entrio.hr, a putem kojeg sustava društvo ENTRIO obavlja svoje djelatnosti te pruža svoje usluge internetskog posredovanja i druge adekvatne usluge čija je glavna svrha omogućiti zainteresiranim kupcima pribavljanje/prodaju prava na pristup određenom događaju (event) od organizatora.

Kreiranjem događaja u sustavu Entrio, Organizator izjavljuje da razumije i prihvaća Entrio opće uvjete korištenja, Entrio uvjete organizatore za poslovanja kao i Izjavu o zaštiti podataka.

Entrio u ime Organizatora vrši prodaju ulaznica trećim osobama za priredbe unesene u sustav Entria, a za koje Organizator ima pravo prodaje ulaznica.

Organizator mora biti uredno registrirana, likvidna pravna osoba (tvrtka, obrt, udruga i sl.) kako bi smio prodavati ulaznice putem sustava Entrio.
Fizičkim osobama nije dozvoljena prodaja ulaznica putem sustava Entrio, a prihod od prodaje ulaznica nije moguće isplatiti na račun fizičke osobe.
U slučaju lažnog predstavljanja korisnika koji je kreirao događaj u sustavu Entrio, u slučaju unosa netočnih podataka o tvrtki Organizatoru odn. u slučaju da korisnik nije ovlašten za zastupanje tvrtke Organizatora - Entrio će sve eventualno prodane ulaznice stornirati i izvršiti povrat novca kupcima ulaznica.

Organizator je odgovoran za podatke unesene u sustav Entrio. Unosom u sustav Entria Organizator postaje vlasnik događaja i izdavač ulaznica za događaj unesen u sustav Entrio.

Organizator se obvezuje ugovoreni proizvod/uslugu isporučiti na najkvalitetniji mogući način, poštujući standarde kvalitete na jednak način, ili više od onih koje primjenjuje u svom redovnom poslovanju s Kupcima.

Organizator je odgovoran za sva nastala potraživanja, odgovornosti i troškove Kupaca, kao i za bilo koju naknadu zbog zatražene vrijednosti neiskorištene Entrio ulaznice nastalom odgovornošću Organizatora.

Za sve potencijalne probleme vezane uz isporuku ili manjkavost proizvoda/usluga koje Organizator pruža odgovoran je isključivo Organizator.

Organizator snosi odgovornost za sva davanja i obaveze koje se odnose na konačnu cijenu ulaznice.

Organizator je odgovoran za program događaja te snosi odgovornost za uvjete i pravila ponašanja na mjestu događaja, kao i eventualno nastale ozljede, bolesti, štete, uzrokovane u cijelosti, ili u bilo kojem dijelu radom Organizatora.

Ukratko:

Koliko košta prodaja ulaznica putem Entria i kad ćeš dobiti novce?

2 Entrio provizija i isplata prihoda Organizatoru

Ukoliko drugačije nije dogovoreno, Entrio će Organizatoru obračunati posredničku proviziju u iznosu od:

  • 8.5% + 0.00 EUR - za ulaznice skuplje od 5.00 EUR
  • 0% + 0.50 EUR - za ulaznice od 5.00 EUR ili jeftinije.

Gore navedeni iznosi provizije obračunavaju se na bruto, prodajnu cijenu ulaznice, te se konačni iznos provizije uvećava za 25% PDV.

Entrio krajnjim kupcima ulaznica naplaćuje Naknadu za izdavanje ulaznice u iznosu od

  • 1.00 EUR (uključujući PDV) za ulaznice jeftinije od 20.00 EUR.
  • 1.50 EUR (uključujući PDV) za ulaznice od 20.00 EUR i skuplje.

po svakoj izdanoj ulaznici.

Navedeni iznosi su u bruto iznosu (s PDV-om), a naplaćuju se krajnjem kupcu za svaki kanal prodaje (internet, prodajna mjesta i ostalo) te za svaki način plaćanja (gotovina, kartice, bankovna uplata i ostalo).

Organizator prilikom kreiranja događaja kroz sustav Entrio, ima mogućnost preuzeti Naknadu na sebe što znači da krajnji kupac plaća isključivo cijenu ulaznice, a ukupni trošak Organizatora se povrh posredničke provzije, uvećava i za Naknadu za izdavanje ulaznice, u iznosu od

  • 1.00 EUR (uključujući PDV) za ulaznice jeftinije od 20.00 EUR.
  • 1.50 EUR (uključujući PDV) za ulaznice od 20.00 EUR i skuplje.

po svakoj plaćenoj komercijalnoj ulaznici s cijenom.

Naknada za izdavanje ulaznice ne obračunava se na besplatne ulaznice, ulaznice sa 100% popusta niti na ostale ulaznice za koje kupac nije izvršio plaćanje.

Entrio se obavezuje Organizatoru isplatiti zaradu od prodanih ulaznica, umanjenu za posredničku proviziju i ostale popratne troškove, u roku od deset (10) radnih dana od završetka događaja ukoliko drugi rok nije dogovoren. Isplata će se izvršiti pod uvjetom da je događaj uredno ordržan, i to na račun i prema podacima koje je Organizator unio u sustav Entrio prilikom organizacije događaja.

Isplatom novca na račun Organizatora, smatra se da je Entrio uspješno ispunio svoj dio ugovora.

Ukratko:

Još se nije dogodilo, ali imaj na umu...

3 Poništavanje transakcije od strane banke

Organizator je svjestan rizika da se uplate putem određenih načina plaćanja (debitne i kreditne kartice) mogu povući odn. poništiti od strane banke u određenim slučajevima poput žalbe kupca.

Organizator taj rizik snosi u potpunosti sam. Ukoliko banka poništi uplatu nakon što je Entrio Organizatoru isplatio novac, iznos poništene uplate uvećan za troškove povlačenja uplate će se naplatiti Organizatoru.

Ukratko:

Što napraviti ako dođe do otkazivanja događaja?

4 Otkazivanje, promjena termina ili bitna promjena u programu događaja

Organizator se obvezuje odmah pismeno (putem e-maila) obavijestiti Entrio o mogućoj prijetnji, o definitivnom otkazivanju događaja ili o ostalim situacijama u kojima bi bio potreban povrat novca kupcima.

U slučaju otkazivanja događaja, bitne promjene u programu ili lokaciji, promjene datuma i/ili vremena održavanja ili sličnih bitnih promjena vezanih uz sam događaj koje bi mogle imati za posljedicu obvezu povrata novca kupcima (dalje u tekstu "otkazivanje događaja"), Organizator preuzima zakonsku obvezu i odgovornost povrata pune cijene plaćenih ulaznica krajnjim kupcima.

Kad god će to biti moguće, ukoliko Entrio prethodno nije isplatio prihod od prodaje ulaznica Organizatoru, povrat novca će po nalogu Organizatora i u ime Organizatora izvršiti direktno Entrio. Za sve ulaznice kupljene putem sustava Entrio za koje je Entrio Organizatoru već isplatio ugovoreni iznos, povrat novca će se izvršiti na način da Organizator najkasnije u roku od 7 dana od trenutka objave javnosti o nastaloj situaciji, na bankovni račun Entria uplati punu cijenu prodanih ulaznica.

Naknada za izdavanje ulaznice te eventualne druge naknade ili dodatne usluge Entria koje je kupac platio Entriu uz ulaznicu - su nepovratne odn. kupcu te usluge i naknade neće biti vraćene u slučaju otkazivanja, odgode ili drugih razloga za povrat novca od kupljenih ulaznica.

U slučaju otkazivanja događaja, Entrio se ne može smatrati odgovornim prema Posjetiteljima i/ili trećim osobama za nastalu štetu i/ili moguće tužbe.

U slučaju postojanja naznaka da je Organizatoru ugroženo poslovanje (poput prezaduženosti, nemogućnosti plaćanja, blokade bankovnog računa i sl.) ili ukoliko postoji osnovana sumnja da se Događaj neće održati, Entrio zadržava pravo obustave prodaje ulaznica i svih isplata prema Organizatoru. Ukoliko se naknadno utvrdi da je Događaj ipak održan, Entrio će Organizatoru uredno isplatiti prodajni iznos prema dogovorenim uvjetima.

Za ulaznice za koje je Entrio izvršio povrat novca kupcima zbog otkazivanja, promjene termina događaja ili na eksplicitni zahtjev organizatora - Entrio će Organizatoru naplatiti samo dogovorenu prodajnu proviziju.
Uslugu samog povrata novca kupcima Entrio će izvršiti o svom trošku odn. neće Organizatoru naplatiti dodatnu uslugu povrh dogovorene prodajne provizije.

Ukratko:

Europska Opća uredba o zaštiti podataka (GDPR)

5 Europska Opća uredba o zaštiti podataka (GDPR)

Organizator je kao Izvršitelj obrade osobnih podataka odgovoran za obradu osobnih podataka proslijeđenih od Entrio u svojstvu Voditelja obrade osobnih podataka, te kao takav podliježe svim odredbama čl.28. Opće EU Uredbe 2016/679 o zaštiti osobnih podataka.

Organizator se posebno obvezuje na sljedeće:
  • Organizator se obvezuje postupati s osobnim podacima kupaca, dobivenim putem sustava Entrio kao Data procesora, odgovorno, pažljivo te isključivo prema europskoj Općoj odredbi o zaštiti podataka (GDPR).
  • Organizator se obvezuje prikupljati isključivo dodatne podatke kupaca koji se smiju obrađivati u opsegu koji je potreban za izvršenje svrhe (kupnja ulaznica) - odnosno sve što je povezano ili se može dovesti u vezu s tim – veličine majica, adrese ili područja stanovanja, spol, preferencije hrane ili pića i slično
  • Ukoliko se prikupljaju Posebne kategorije podataka, one moraju biti prikupljene potpuno dobrovoljno i uz izričitu privolu korisnika za posebne kategorije
  • Organizator nikad neće koristiti sustav za prodaju ulaznica djeci do 16 godina starosti. Djeci do 16 godina starosti strogo je zabranjena upotreba sustava Entrio.
  • Ukoliko Organizator želi prikupljati e-mail adrese kupaca u svrhu kasnijeg marketinga poput slanja newslettera, Organizator je dužan od kupca dobiti eksplicitnu privolu za korištenje E-maila u tu svrhu. Privolu je moguće ubaciti u proces kupovinu pomoću dodatnog polja tipa "Kućica za odabir (checkbox)", naziva npr. "Želim primati e-mail newsletter od Organizatora s ponudom najnovijih događanja".
    Djeci do 16 godina starosti strogo je zabranjena upotreba sustava Entrio.
  • Kako bi bio usklađen s GDPR-om, poželjno je da Organizator ima na internetu objavljenu vlastitu Izjavu o zaštiti podataka, koju potom može ukomponirati u svoj Entrio događaj kao dodatno polje tipa "Kućica za odabir (checkbox)", naziva npr. "Slažem se i prihvaćam Orgnaizatorovu Izjavu o zaštiti podataka."
  • Za obradu podataka koje traži organizator događaja u svrhu organizacije, isključivo je odgovoran sam Organizator događaja
  • Nepridržavanje Ugovora ili ovih pravila povlači obvezu prijave povrede osobnih podatak prema Nacionalnom regulatornom tijelu (AZOP) od strane Entria

6 Promotivni artikli

U pojedinom slučaju organizator događanja, u svojstvu prodavatelja, može zatražiti posebnu funkcionalnost Entrio platforme te omogućiti putem nje prodaju promotivnih artikala (merch; merchandise) kao npr. majice, kape, privjesci, vinili, CD-ovi i slično. Utoliko, Entrio u takvim slučajevima omogućuje formiranje neobvezujućeg online kataloga.

Prodavatelj je organizator koji je naznačen kraj opcije kupnje artikala. Tamo je dostupna i informacija o kontakt podacima organizatora za potrebe reklamacija i pritužbi. Organizator može imati svoje uvjete na svojoj web stranici. Entrio djeluje kao posrednik tj. platforma kao internetsko tržište, omogućava i olakšava sklapanje i ispunjenje ugovora između organizatora i kupca te ne preuzima odgovornost za obveze iz bilo kojeg ugovora koji sklapaju kupac i organizator kao prodavatelj. Entrio može pružiti administrativne usluge u odnosu na promotivne artikle, ali organizator/prodavatelj je taj koji je odgovoran za detalje i opise promotivnih artikala te za upite i pritužbe u vezi s njima.

Prodavatelj je odgovoran za sav sadržaj koji je istaknut na Entrio platformi u vezi promotivnih artikala, kao i za artikle same te prihvaća da će se on smatrati prodavateljem i obvezan je držati Entrio neodgovornim kod bilo kojeg zahtjeva kupca ili u bilo kojem postupku, a koji bi bili vezani za promotivne artikle. Entrio djeluje po nalogu organizatora kao prodavatelja. Organizator će preuzeti na sebe sve zahtjeve, prigovore, pritužbe i upite u odnosu na promotivne artikle, a Entrio mu može pružiti administrativnu podršku u komunikaciji s kupcem te u tome smislu djelovati po njegovu nalogu.

Kupac može biti svaka punoljetna fizička osoba ili pravna osoba. Kupci koji u procesu kupnje zatraže R1 ne mogu se smatrati potrošačima. Kupnja se vrši elektroničkim putem. Kupac finalizacijom provesa kupnje na platformi šalje obvezujuću narudžbu. Ugovor o kupoprodaji sklopljen je u trenutku zaprimanja potvrde prihvata narudžbe Kupca putem e-maila ili drugog trajnog medija.

Cijena, kao i drugi troškovi te opcije uz naknadu, istaknuti su kraj svakog artikla te u krajnjem koraku prije slanja narudžbe. Sve prikazane cijene na stranicama proizvoda su u eurima, bez troškova dostave i s uključenim PDV-om, osim ako je na stranicama naznačeno drugačije. Račun za plaćeni iznos kupnje dostavlja se na e-mail koji je kupac unio prilikom registracije korisničkog profila.

Dostava kupljenih artikala vrši se putem pružatelja poštanskih/kurirskih usluga. Narudžbe se isporučuju samo unutar Republike Hrvatske, ukoliko drugačije nije dogovoreno s Organizatorom. Dostava se vrši na adresu navedenu prilikom procesa kupnje. Kupac je isključivo samostalno odgovoran za točnost podataka koji unosi u Entrio platformu. U slučaju kašnjenja isporuke, oštećenja ili nepravilnosti, Kupac se može s reklamacijom obratiti korisničkoj podršci [email protected] – Entrio će probati pomoći, no Entrio ne utječe na brzinu i efikasnost dostavne službe te je to van njegove kontrole.

U odnosu na kupnju promotivnih artikala (merch), kupac koji je ujedno i potrošač ima pravo, bez navođenja razloga, jednostrano raskinuti ugovor u roku od 14 (četrnaest) dana od dana preuzimanja robe, sukladno Zakonu o zaštiti potrošača. Ovo nije primjenjivo kod (a) kupaca pravnih osoba (R1 račun), (b) kupnje ulaznica, (c) artikle izrađene po narudžbi ili personalizirane artikle.

Izjava o jednostranom raskidu šalje se na email adresu korisničke podrške: [email protected]. Po primitku jasne te nedvosmislene izjave koja se poziva na relevantan članak Zakona o zaštiti potrošača, Kupac vrši povrat proizvoda bez odgode, a najkasnije u daljnjih 14 (četrnaest) dana od obavijesti o raskidu. Po primitku robe Entrio procesuira provrat cijene vraćenog artikla u daljnjih 14 (četrnaest) dana od dana primitka artikla kod njega ili organizatora. Povrat se vrši na bankovni račun kojim je kupnja izvršena.

U slučaju jednostranog raskida ugovora:

  1. Kupac snosi izravne troškove povrata robe (trošak poštarine/kurirske službe); povrat se upućuje na adresu naznačenu u ovim općim uvjetima;
  2. Povrat cijene plaćene za artikl te iznosa troškove dostave (standardna dostava najjeftinija opcija) vrši se bez odgađanja, a najkasnije u roku 14 dana od zaprimanja vraćenog proizvoda kod Entrio-a ili organizatora;
  3. Ako je Kupac izabrao drugačiju opciju dostave od one predselektirane u procesu kupnje, odnosno, ako je odabrao skuplju opciju dostave, takav dodatni trošak se ne nadoknađuje niti vraća.
  4. Proizvod mora biti vraćen u stanju u kojem je isporučen, bez znakova korištenja.

Povrat robe kupac vrši na adresu navedenu u općim uvjetima za kupce, osim ako je drugačije izričito ugovoreno.

Kupac je odgovoran za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe.

U slučaju da naručeni proizvod iz bilo kojeg razloga nije dostupan, zadržano je pravo otkazivanja narudžbe i raskida zbog nemogućnosti ispunjenja. Kupac će o tome biti odmah obaviješten, a uplaćeni iznos bit će mu vraćen bez odgađanja, najkasnije u roku od 7 dana od dana obavijesti o raskidu. Takvo otkazivanje smatra se raskidom ugovora zbog nemogućnosti ispunjenja u skladu sa Zakonom o obveznim odnosima i ne predstavlja povredu ugovornih obveza.

Na platformi se prikazuju različite opcije boja i/ili oblika i/ili drugih značajki organizatorovih proizvoda; međutim, to su sve ilustrativni prikazi. Unatoč nastojanju da se proizvodi prikažu što vjernije, moguća su odstupanja u boji, nijansi, teksturi, proporcijama ili drugim vizualnim detaljima zbog npr. postavki ekrana Kupca, serijskih razlika u proizvodnji itd. Takva manja odstupanja ne smatraju se materijalnim nedostatkom u smislu primjenjivih zakona.

Odredbe propisane u ovom odjeljku specifične su za kupnju promotivnih artikala te se ne mogu primjenjivati na kupnju ulaznica.

U odnosu na sve osobne podatke važi politika privatnosti Entrio-a javno objavljena na platformi. Entrio brine o osobnim podacima korisnika pazeći da ih se koristi minimalno i koliko je nužno za ispunjenje ugovornih te zakonskih obveza.

7 Moderiranje sadržaja

Sve podatke o događaju, poput naziva, datuma, opisa, lokacije održavanja, kategorija i cijena ulaznica te vremena prodaje i kontingenata, Organizator definira i unosi u sustav Entrio samostalno putem Entrio platforme. Za pristup Entrio platformi, Organizator će prilikom prve posjete kreirati svoj korisnički profil (ukoliko već nema isti) koji će ga jednoznačno identificirati, a pomoću kojeg će se kasnije prijavljivati na Entrio portal. Organizator je odgovoran točno, potpuno popuniti sve tražene informacije. Organizator u cijelosti odgovara za sadržaj koji unese na platformu bilo osobno bilo putem druge ovlaštene osobe ili nalogoprimca.

Iznimno, Organizator može zatražiti da Entrio tehnički u Entrio sustav unese podatke o Organizatoru i Događaju koje mu dostavi Organizator. Organizator u svakome slučaju, neovisno o tome unosi li podatke sam ili dostavlja podatke Entrio timu na unos, odgovara prema trećima za sadržaj unesen u sustav Entrio, njegovu točnost, cjelovitost i zakonitost.

Organizator prihvaća i svjestan je da Entrio može te ponekad mora ukloniti ili ograničiti pristup sadržaju platforme, uključivo ukloniti sadržaj platforme koji je na nju učitao sam organizator ili drugi po njegovu nalogu, ako takav sadržaj krši primjenjive propise, ove Opće uvjete, prava trećih osoba ili sigurnosne standarde platforme. Odluke o uklanjanju sadržaja mogu se donositi automatiziranim putem, uz pravo korisnika na prigovor putem dostupnog kanala na [email protected].

8 Ostale obveze i jamstva organizatora kao prodavatelja

Organizator događaja za koji ulaznice distribuira u sustavu Entrio svakodobno te za svaki događaj unesen u sustav Entrio, jamči da: (a) ispunjava sve zakonom i drugim propisima te pojedinačnim aktima propisane uvjete za organizaciju i održavanje Događaja, (b) u tijeku organizacije Događaja te prilikom postavljanja uvjeta prodaje prava na pristup Događaju, kao i čitavo vrijeme do dovršetka Događaja, ispunjava i održavat će ispunjenima sve uvjete, kao i poštivati sve odredbe važećih propisa te općih i pojedinačnih akata, (c) će na dan održavanja Događaja poduzeti sve obvezne, nužne i korisne mjere osiguranja u skladu s internim pravilima, kao i u skladu sa zakonskim i drugim relevantnim propisima te generalnim i pojedinačnim aktima nadležnih tijela, (d) će organizirati Događaj prema najvišim standardima kvalitete i sigurnosti te u skladu sa svim propisima i pojedinačnim aktima, (e) je svjestan značaja svoje pozicije organizatora te da će osloboditi Entrio bilo kakvih zahtjeva i optužbi te ga držati neodgovornim za bilo što u vezi organizacije Događaja, budući da Entrio nije organizator već on samo pruža uslugu internetskog tržišta na kojem organizator određuje uvjete prodaje te stupa u izravan odnos s potrošačima, (f) će zakonito, pravodobno i cjelovito, vlastitim kapacitetima, u sklopu Entrio platforme informirati kupce o svim pojedinostima Događaja ili kada je to primjenjivo dati nalog Entrio timu da u platformi objavi takve informacije za račun Organizatora, uz istovremeno mu podastiranje sadržaja za objavu (g) u odnosu na njega nije pokrenut niti prijeti pokretanje bilo kakvog predstečajnog, stečajnog ili usporedivog postupka te da je Organizator pouzdana osoba dobrog statusa (en. good standing), (h) da sav za sav materijal, uključivo sav sadržaj koji misli omogućiti na događaju (npr. izvedba izvođača, video i grafički materijali itd.), ima relevantna dopuštenja i dozvole te da ništa u organizaciji događaja ne predstavlja povredu autorskih prava, srodnih prava niti drugih prava intelektualnog vlasništva trećih osoba.

Organizator potvrđuje da je svjestan (a) svoje pozicije trgovca/prodavatelja u smislu propisa kojim se štite prava potrošača, (b) svoje uloge izdavatelja u odnosu na ulaznice te stoga svojeg obveznogpravnog odnosa s kupcima, kao toga da činjenica tehičkog generiranja i printanja ulaznica ne čini Entrio izdavateljem, (c) svojih obveza koje proizlaze iz činjenice izdavanja ulaznice prema kupcu/donositelju iste, (d) svoje pozicije organizatora okupljanja u smislu obvezno-pravnih propisa, a u skladu s čime ima držati Entrio neodgovornim za bilo kakvu štetu ili drugu vrstu odgovornosti proizašlu iz činjenice održavanja događaja i/ili u vezi s njime.

Da bi ova web-stranica mogla pravilno funkcionirati i da bismo unaprijedili tvoje korisničko iskustvo, koristimo kolačiće. Više informacija potraži u Korištenje kolačića (cookies).

  • Nužni kolačići omogućuju osnovne funkcionalnosti. Bez ovih kolačića, web-stranica ne može pravilno funkcionirati, a isključiti ih možeš mijenjanjem postavki u svom browseru.

  • Analitički kolačići pomažu nam unaprijediti web-stranicu prikupljanjem i analizom podataka o njezinu korištenju.

  • Marketinške kolačiće koristimo radi povećanja relevantnosti oglasa koje primaš.