Izjava o zaštiti osobnih podataka

Ukratko:

Zaštita tvojih podataka nam je važna stoga želimo da znaš sve detalje kako, zašto i koje informacije od tebe prikupljamo. Entrio obrađuje podatke u skladu s europskom Općom uredbom o zaštiti podataka (GDPR).

Entrio cijeni svoje korisnike i pazi na sigurnost tvojih podataka. Ovom Izjavom o zaštiti podataka, tvrtka Entrio tehnologije d.o.o., Radnička 54, 10000 Zagreb, Hrvatska (dalje u tekstu: Entrio) štiti privatnost svojih korisnika te iskazuje brigu za tvoje osobne podatke tragom europske Opće uredbe o zaštiti podatka 2016/679/EZ (Uredba, GDPR) i Zakona o provođenju Opće uredbe o zaštiti podataka NN 42/2018. Izjavom o zaštiti podataka Entrio transparentno i javno objavljuje načine obrade osobnih podataka, koje provodi isključivo prema načelima Uredbe.

Ova Izjava opisuje kako Entrio prikuplja, obrađuje, koristi i dijeli tvoje osobne podatke kada posjećuješ www.entrio.hr internet stranice ili kad obavljaš kupnju na www.entrio.hr.

Korištenje sustava Entrio dozvoljeno je isključivo osobama starijim od 16 godina. Daljnjim korištenjem sustava Entrio, te prihvaćanjem Uvjeta korištenja i Izjave o zaštiti privatnosti - smatramo da imaš više od 16 godina. U protivnom, molimo te da odmah prestaneš koristiti Entrio i napustiš vezane internet stranice.

Osobni podaci:
Prema Uredbi, osobni podaci su - svi podaci koji se odnose na pojedinca čiji je identitet utvrđen ili se može utvrditi („ispitanik”), a pojedinac ili ispitanik kako ga zove Uredba, čiji se identitet može utvrditi jest osoba koja se može identificirati izravno ili neizravno.

Obrada:
Prema Uredbi, obrada znači - svaki postupak ili skup postupaka koji se obavljaju na osobnim podacima ili na skupovima osobnih podataka, bilo automatiziranim bilo neautomatiziranim sredstvima kao što su prikupljanje, bilježenje, organizacija, strukturiranje, pohrana, prilagodba ili izmjena, pronalaženje, obavljanje uvida, uporaba, otkrivanje prijenosom, širenjem ili stavljanjem na raspolaganje na drugi način, usklađivanje ili kombiniranje, ograničavanje, brisanje ili uništavanje.

Prikupljanje podataka:
Entrio prikuplja isključivo osobne podatke koje kupac upisuje svojom voljom. Podaci se prikupljaju kroz dostupne web forme za primanje obavijesti (newslettera) ili kontaktom sa zaposlenicima Entria. Upisivanje podataka nužno je za uspostavu kontakta. Neke podatke prikupljamo automatski – više možeš pročitati u odjeljku web kolačići.

Ukratko:

Koje podatke obrađujemo, zašto, s kime ih dijelimo i koliko dugo ih čuvamo

Entrio prikuplja i obrađuje podatke svojih korisnika u raznim fazama korištenja Entrio sustava, kako bi ti pružio najbolju moguću uslugu te najjednostavniju kupovinu ulaznica.

Podatke prikupljamo:

1. Prilikom posjete web-stranicama www.entrio.hr prikupljamo općenite podatke o tvojem uređaju, IP adresi, vremenskoj zoni, operativnom sustavu i nekim kolačićima (cookies)
Zašto obrađujemo ove podatke:

Prilikom svake posjete Entrio web-stranicama prikupljamo gore navedene podatke, kao i informacije koje si sve Entrio pod-stranice posjetio/la i koji su te pojmovi prilikom pretraživanja interneta doveli na naše stranice, kako bi umanjili mogućnosti prevare i krađe, kako bi bolje razumjeli ponašanje korisnika i unaprijedili našu uslugu, kako bi otklonili eventualne poteškoće u radu, te kako bi ti mogli predložiti najbolje događaje koji bi te mogli zanimati.
Navedene podatke prikupljamo i obrađujemo pomoću:

  • Kolačića (cookies), tagova, web-beacona i pixela postavljenih od strane Entria, te od strane drugih servisa poput Google Analytics-a, Facebook-a, Hotjar-a i sl.
  • Browser request header-a, koji sadrže podatke poput IP adrese, stranice s koje je korisnik došao, internet preglednika, operativnog sustava i sl.
  • Internih logova (zapisa) koji prate općenite radnje korisnika na web-stranici www.entrio.hr

Koliko dugo čuvamo ove podatke:

Ove podatke čuvamo neograničeno, u statističke svrhe.

S kim dijelimo ove podatke:

Navedene općenite podatke dijelimo s analitičkim servisima koji nam omogućuju analizu ponašanja korisnika, osobito Google Analytics, Facebook, Hotjar i sl. S navedenim trećim servisima ne dijelimo osobne podatke kupaca poput imena, prezimena, e-mail adrese i sl., već isključivo gore navedene općenite podatke u svrhu statističke analize ponašanja kupaca i posjetitelja.

2. Prilikom kreiranja korisničkog računa koji je potreban za kupovinu ulaznica prikupljamo tvoje ime, prezime i e-mail adresu, a ponekad i tvoj spol i dob
Zašto obrađujemo ove podatke:

Kako bi i ti i mi mogli mirno spavati znajući da su sve tvoje ulaznice na sigurnom i da ćeš im moći u bilo kojem trenutku pristupiti i uspješno ući na željeni događaj čak i u slučaju gubitka e-maila s ulaznicama, tražimo te da prije kupovine otvoriš Entrio korisnički račun uz koji će sve buduće kupljene ulaznice biti povezane. Također, korisnički račun nam omogućuje da ti svaka iduća kupovina na Entriu bude brža jer ćemo dio tvojih podataka koje već znamo, moći unaprijed upisati umjesto tebe. U tu svrhu prikupljamo i obrađujemo tvoje ime, prezime i e-mail adresu na koju ćemo poslati kupljene ulaznice. Ukoliko si korisnički račun odlučio napraviti putem Facebook login opcije, u tom slučaju, ovisno o tvojim postavkama privatnosti na Facebooku, prikupljamo i tvoj spol i dob - isključivo u statističke svrhe analize navika kupaca ulaznica. Ime, prezime, spol i dob također u bilo kojem trenutku možeš upisati ili ažurirati putem svog korisničkog profila na stranici www.entrio.hr/me .

Koliko dugo čuvamo ove podatke:

Ove podatke čuvamo 12 godina od zadnje kupovine ulaznica.

S kim dijelimo ove podatke:

Ime i prezime u trenutku kupovine ulaznica obrađujemo u ime Organizatora događaja čije ulaznice prodajemo, te ih Organizatoru prosljeđujemo u svrhu kontrole ulaza i evidencije posjetitelja. E-mail adresu prosljeđujemo organizatoru isključivo ukoliko se pokaže potreba za slanjem bitnih informacija kupcu vezanih za kupljene ulaznice, poput - otkazivanja ili promjene termina događaja, promjene lokacije, promjene programa i sl., kako bi ti Organizator mogao uspješno izvršiti ugovorenu uslugu.

3. Prilikom kupovine ulaznica bankovnom karticom obrađujemo podatke o kartici i vlasniku kartice
Zašto obrađujemo ove podatke:

Podatke o bankovnoj kartici (broj kartice, datum isteka, CVC broj) i vlasniku kartice (ime i prezime vlasnika kartice, adresa vlasnika kartice) prikupljamo i obrađujemo kako bi putem partnerskog naplatnog procesora mogli naplatiti narudžbu i izdati ulaznice za željeni događaj.

Koliko dugo čuvamo ove podatke:

Podaci o bankovnoj kartici su osjetljivi podaci koje iz sigurnosnih razloga nikad ne pohranjujemo u svoje sustave, već ih direktno prosljeđujemo partnerskom naplatnom procesoru - sustavu WSPay, putem sigurne SSL veze. U sustavu Entrio pohranjujemo samo zadnje 4 znamenke broja kartice, te podatke o vlasniku kartice kako bi lakše mogli detektirati i otkloniti eventualne probleme ili tvoje pritužbe, prilikom kupovine ulaznica. Te podatke čuvamo 12 godina od kupovina ulaznica.

S kim dijelimo ove podatke:

Navedene podatke direktno prosljeđujemo partnerskom naplatnom procesoru - sustavu WSPay, putem sigurne SSL veze.

4. Prilikom kupovine ulaznica, ukoliko kupuješ u ime tvrtke, tražimo te podatke o tvojoj tvrtci kako bi mogli ispostaviti R-1 račun
Zašto obrađujemo ove podatke:

Ukoliko kupuješ u ime tvrtke, te želiš da ti ispostavimo R-1 račun, potrebni su nam podaci o tvojoj tvrtki, točnije: Naziv, adresa sjedišta i OIB.

Koliko dugo čuvamo ove podatke:

Ove podatke čuvamo 12 godina od zadnje kupovine ulaznica.

S kim dijelimo ove podatke:

Navedene podatke dijelimo s Organizatorom događaja u čije ime prodajemo ulaznice i ispostavljamo R-1 račun, kako bi ga Organizator temeljem zakonskih obaveza mogao proknjižiti u svojoj računovodstvenoj evidenciji.

5. Prilikom kupovine ulaznica, u određenim slučajevima Organizator događaja putem Entria zahtijeva od kupca dodatne podatke koje mi u njegovo ime prikupljamo, kako bi Organizator mogao izvršiti ugovorenu uslugu

S obzirom da je Entrio automatizirana platforma za organizaciju događaja i prodaju ulaznica, svaki Organizator događaja ima mogućnost definirati i tražiti od kupaca određene podatke prije završetka kupovine. Podaci koje Organizator prikuplja putem Entria su jasno označeni i te podatke Entrio direktno prosljeđuje Organizatoru. Organizator svaki takav podatak može definirati kao obavezan ili neobavezan za završetak kupovine. Ti podaci Organizatoru ponekad služe kao preduvjet za ispunjenje usluge (npr. Podatak o veličini majice, podatak o državi podrijetla, e-mail kupca, ime i prezime svakog nositelja ulaznice i sl.), ponekad kao statistička informacija u svrhu kasnije analize ili u bilo koju drugu svrhu koju definira Organizator događaja. Entrio ne kontrolira vrstu podataka koje pojedini Organizator traži od kupaca ulaznica, već je to u potpunosti u nadležnosti Organizatora. Iako Entrio od Organizatora zahtijeva da štiti i brižno čuva podatke kupaca temeljem Europske odredbe o zaštiti podataka (GDPR), savjetujemo ti da za detaljne informacije kontaktiraš Organizatora i proučiš njegovu Izjavu o zaštiti podataka.

Zašto obrađujemo ove podatke:

Ove podatke Entrio obrađuje kako bi ih mogao proslijediti Organizatoru događaja kojemu su ti podaci ponekad preduvjet za uspješno izvršenje usluge prema tebi (kupcu). Hoće li, te koje će podatke na ovaj način prikupljati, ovisi isključivo o odluci Organizatora događaja koji je ujedno i izvršitelj usluge odn. krajnji prodavatelj ulaznica.

Koliko dugo čuvamo ove podatke:

Ove podatke čuvamo 12 godina od zadnje kupovine ulaznica.

S kim dijelimo ove podatke:

Navedene podatke dijelimo s Organizatorom događaja koji je te podatke definirao kao obavezne unutar sustava Entrio.

6. Prilikom kupovine ulaznica, prikupljamo i obrađujemo sve podatke o toj kupovini, transakciji i kupljenim ulaznicama
Zašto obrađujemo ove podatke:

Svu povijest kupljenih ulaznica, ostalih usluga i proizvoda te vezanih transakcija na www.entrio.hr prikupljamo te povezujemo s tvojim korisničkim računom, kako bi ti mogli na zahtjev predočiti sve navedene detalje, kako bi ti ubuduće mogli predlagati slične događaje koji bi te mogli zanimati, te kako bi nadležnim državnim tijelima i naplatnim procesorima, zakonski mogli predočiti tražene podatke u slučaju eventualnih, pritužbi, inspekcijskih kontrola i sl.

Koliko dugo čuvamo ove podatke:

Ove podatke čuvamo 12 godina od zadnje kupovine ulaznica.

S kim dijelimo ove podatke:

Navedene podatke u slučaju njihovog zahtjeva, dijelimo s nadležnim državnim tijelima te naplatnim procesorima, kako bi ispunili svoje zakonske obveze te riješili eventualne pritužbe kupca.

7. Prilikom pretplate na Entrio novosti (newsletter), prikupljamo i obrađujemo tvoje ime, prezime i e-mail adresu kako bi ti mogli dostaviti željenu uslugu
Zašto obrađujemo ove podatke:

Kako bi ti mogli dostaviti informacije o novim, zanimljivim događajima, jeftinijim ulaznicama te nagradnim natječajima koje organiziramo, te kako bi ti mogli poslati personalizirani e-mail sa sadržajem koji bi te mogao zanimati - potrebni su nam tvoje ime, prezime i e-mail adresa. Na Entrio newsletter se možeš pretplatiti odabirom kvačice prilikom kreiranja korisničkog računa, putem svojeg korisničkog profila ili putem forma na www.entrio.hr. Ukoliko nam daš privolu za slanje newslettera, istu privolu možeš u bilo kojem trenu povući ažuriranjem korisničkog profila ili klikom na link “odjava” u svakom Entrio newsletteru.

Koliko dugo čuvamo ove podatke:

Ove podatke čuvamo 12 godina od zadnje kupovine ulaznica.

S kim dijelimo ove podatke:

Ove podatke dijelimo sa Mailchimp-om, najpoznatijim online servisom za slanje newslettera.

8. Prilikom kontaktiranja Entria e-mailom ili telefonom prikupljamo tvoje ime, prezime i e-mail adresu, te vodimo arhivu komunikacije s nama
Zašto obrađujemo ove podatke:

Navedene podatke obrađujemo kako bi maksimalno ubrzali rješavanje problema i upita koja nam uputiš, te kako bi ti na postavljeni upit mogli odgovoriti u najkraćem roku.

Koliko dugo čuvamo ove podatke:

Ove podatke čuvamo 12 godina od zadnje kupovine ulaznica.

S kim dijelimo ove podatke:

Za komunikaciju i podršku korisnicima koristimo specijalizirane servise Freshdesk, Gmail i Olark. Navedene podatke obrađujemo i dijelimo s tim servisima.

Ukratko:

S kime sve dijelimo tvoje podatke te svrha prikupljanja

S kime sve dijelimo tvoje podatke te svrha prikupljanja

Iznimno poštujemo i cijenimo privatnost svih naših korisnika i njihovih podataka, te se iz tog razloga prema njima odnosimo s maksimalnom brigom i pažnjom. Podatke naših korisnika nikad nećemo prodavati trećim stranama, već ćemo ih koristiti isključivo za pružanje vrhunske usluge našim korisnicima.

Svim gore navedenim podacima pristup imaju djelatnici Entria koji rade u odjelima financija, korisničke podrške, marketinga i prodaje. Osim djelatnika Entria, navedenim podacima ima pristup i tvrtka DHH d.o.o. iz Pule, koja nam pruža uslugu hostinga sustava www.entrio.hr i kompletne baze podataka.

Prema ranije navedenim načinima prikupljanja podataka, ovisno o mjestu i svrsi prikupljanja i obrade, neke od tvojih podataka dijelimo također i sa sljedećim tvrtkama, vanjskim izvršiteljima:
WSPay, Mailchimp, Freshdesk, Google Analytics, Hotjar, Facebook, Olark, Astra inženjering d.o.o. računovodstveni servis. Pored navedenih, temeljem zakonskih obaveza, osobni podaci biti će dani na uvid i predstavnicima nadležnih zakonskih tijela na njihov zahtjev.

Ukratko:

Što su kolačići, kakvi sve postoje i za što ih koristimo (hint: nisu za jelo :)

Ukratko:

Imaš pravo na ispravak svojih podataka, pravo na zaborav, pravo na uvid svih svojih podataka.

Imaš pravo na ispravak svojih podataka, pravo na zaborav, pravo na uvid (izvoz) svih svojih podataka.

Temeljem Europske Opće uredbe o zaštiti podataka (GDPR), omogućujemo ti sljedeća prava vezana za obradu tvojih osobnih podataka:

1. Pravo na pristup podacima

Imaš pravo zatražiti informaciju obrađujemo li tvoje osobne podatke, koje podatke obrađujemo te zatražiti pristup (uvid) tvojim osobnim podacima koje obrađujemo. Ukoliko se radi o većoj količini podataka, možemo te zatražiti precizniju specifikaciju zahtjeva za dostavom određenih skupina podataka o tebi, koje obrađujemo.

2. Pravo na ispravak

Ukoliko uočiš da o tebi obrađujemo netočne ili nepotpune podatke, ili ih želiš izmijeniti, imaš pravo tražiti ispravak tih podataka odnosno nadopunu nepotpunih osobnih podataka. Kako bismo osigurali da o tebi uvijek obrađujemo samo točne osobne podatke potrebno je da nam bez odgađanja javiš sve njihove promjene.

3. Pravo na brisanje (zaborav)

Brisanje osobnih podataka može se tražiti primjerice ako si povukao/la svoju privolu za obradu pojedinih podataka, kada se tvoji osobni podaci nezakonito obrađuju ili kada tvoji podaci više nisu nužni u odnosu na svrhe za koje su prikupljeni ili na bilo koji način obrađeni. Međutim, molimo te da uvažiš činjenicu da tvoje podatke nećemo moći izbrisati ako su oni potrebni radi ispunjenja zakonskih obveza, ugovornih obveza ili drugih pravnih temelja iz Opće uredbe o zaštiti podataka.

U svim situacijama kad je to moguće, sve tvoje osobne podatke ćemo nepovratno izbrisati iz naših sustava te ostaviti samo općenite statističke podatke koji se nikako ne mogu povezati s tvojim identitetom.

Ukoliko želiš da izbrišemo tvoje podatke iz sustava, pošalji nam email na adresu elektroničke pošte [email protected] sa zahtjevom za brisanje i to će biti učinjeno u roku 48 sati.

4. Pravo na ograničenje obrade

Imaš pravo ishoditi ograničenje obrade tvojih osobnih podataka, koje se može tražiti primjerice ako si podnio/la prigovor na obradu podataka, ako sumnjaš u točnost osobnih podataka koji se obrađuju ili u zakonitost njihove obrade, no ne želiš da se ti podaci izbrišu, ili su ti još potrebni radi ostvarenja pravnih zahtjeva.

5. Pravo na prenosivost podataka

Ukoliko se obrada temelji na tvojoj privoli ili se vrši u svrhu izvršenja ugovora sklopljenog s tobom, a istodobno se izvodi automatiziranim sredstvima, imaš pravo zaprimiti svoje osobne podatke koje smo od tebe dobili. Ukoliko zatražiš, tvoje ćemo osobne podatke prenijeti izravno drugom voditelju obrade, ako isto bude tehnički izvedivo.

6. Pravo na prigovor

U svakom si trenutku, s obzirom na tvoju posebnu situaciju, ovlašten/a uložiti prigovor na obradu osobnih podataka koji se odnose na tebe, zbog čega ćemo obradu istih ograničiti. Također, navedene ćemo podatke izbrisati i prestati obrađivati, osim ako dokažemo da za obradu postoje obrazloženi i opravdani pravni temelji za zadržavanje istih. Osim toga, u bilo kojem trenutku imaš pravo prigovoriti protiv obrade tvojih osobnih podataka u svrhu izravnog marketinga. Nakon podnošenja prigovora tvoji će se osobni podaci prestati obrađivati u navedenu svrhu.

7. Pravo na povlačenje privole

Ako se obrada tvojih osobnih podataka temelji na tvojoj privoli, imaš ju pravo u bilo kojem trenutku povući, bez ikakvih posljedica, prema proceduri objašnjenoj u odgovarajućem poglavlju ovog dokumenta.

Ukratko:

Entrio newsletter. Pretplati se! Još nisi? :)

Informacije o novim zanimljivim događajima koje šaljemo putem Entrio newslettera

Ukoliko si nam dao/la svoju privolu za slanje newslettera, povremeno (nikad češće od 1x tjedno) ćemo ti slati novosti u svijetu Entrio događaja, objave novih događaja koji bi te mogli zanimati, informacije o jeftinijim ulaznicama, nagradnim natječajima i slične zanimljivosti. Cilj nam je pružiti ti samo stvarno zanimljive informacije koje ćeš rado čitati, a ukoliko u bilo kojem trenu odlučiš da navedene informacije više ne želiš primati - bilo kad se možeš odjaviti klikom na link na dnu svakog newslettera.

Ukratko:

Tvoji podaci i zemlje izvan Europe

Tvoji podaci i zemlje izvan Europe

Centralna baza sustava Entrio, kao i većina ovdje spomenutih podataka nalazi se na našim poslužiteljima (serverima) smještenim u Hrvatskoj (EU), u prostorijama tvrtke DHH d.o.o. koja nam pruža usluge hostinga.

Podaci koje prikupljamo pomoću trećih strana i njihovih servisa mogu se nalaziti i izvan Europske Unije, što ovisi o fizičkim lokacijama poslužitelja (servera) pojedinih servisa. Partnerski servisi koje koristimo, a za koje znamo da koriste poslužitelje izvan EU su:

Google Analytics, G-suite (Gmail), Mailchimp, Freshdesk, Hotjar, Olark. Svi navedeni servisi su usklađeni s Općom uredbom o zaštiti podataka (GDPR).

Ukratko:

Sigurnost, čuvanje i zaštita podataka

Sigurnost, čuvanje i zaštita podataka

Osobni podaci bit će pohranjeni i obrađivani u zakonskom roku te zaštićeni adekvatnim sigurnosnim mjerama u skladu s najnovijim sigurnosnim standardima zaštite podataka. Za sve podatke kreiraju se sigurnosne kopije više puta na dan, postoje stroge procedure pristupa podatkovnom centru i bazi podataka. Usprkos tome što poduzimamo sve potrebne mjere, molimo te da primiš na znanje kako niti jedna internet stranica nije 100% sigurna na npr. hakerske napade, razne kvarove na računalnoj mreži i infrastrukturi i ostale situacije na koje ne možemo utjecati. Pored toga, niti jedno računalo nije 100% sigurno od hakiranja ili neželjenog preuzimanja stoga ti preporučujemo da koristiš sve dostupne mjere za osiguranje vlastitog računala i pretraživača od takvih neželjenih situacija.

U neželjenom slučaju neovlaštenog ulaska treće strane u Entrio računalne sustave, svakako ćemo te o tome obavijestiti čim za takvu situaciju saznamo kako bi i ti mogao/la poduzeti adekvatne mjere. Dajemo sve i trudimo se svaki dan da do tako nečega ne dođe.

Ukratko:

Ovako nas možeš kontaktirati!

Kontakt za sve upite i zahtjeve za ostvarivanje tvojih prava, te kome se možeš žaliti ukoliko sumnjaš da su ti povrijeđena prava

Ukoliko imaš bilo kakva pitanja ili zahtjeve vezane uz ovu Izjavu o zaštiti osobnih podataka, ukoliko želiš ostvariti neka od gore navedenih prava ili želiš uložiti prigovor, to možeš učiniti pisanim putem ili putem elektroničke pošte, na dolje navedene adrese:

Entrio tehnologije d.o.o.
Radnička 54, 10000 Zagreb, Hrvatska
OIB: HR30513194761
Kontakt e-mail: [email protected]

Napomena – pri postavljanju zahtjeva nužna je identifikacija podnositelja zahtjeva. Razlog je zaštita tebe kao vlasnika osobnih podataka.

Ako pak ne možeš svoj zahtjev, upit ili problem riješiti direktno s Entriom i smatraš da je obrada tvojih osobnih podataka u suprotnosti s Općom uredbom o zaštiti podataka, imaš pravo podnijeti prigovor nadležnom nadzornom tijelu. Za područje Republike Hrvatske nadzorno je tijelo Agencija za zaštitu osobnih podataka, sa sjedištem na adresi: Martićeva ulica 14, 10000 Zagreb, Hrvatska, web: http://azop.hr/, tel.: +385 1 4609 000.

Ukratko:

Navrati ponekad natrag, da vidiš ima li kakvih izmjena!

Ažuriranje ove Izjave

S vremena na vrijeme možemo revidirati ovu Izjavu kako bismo ti pokazali kako obrađujemo tvoje podatke. U slučaju većih promjena, jasno ćemo ih prikazati na ovoj Entrio web stranici ili putem elektronske pošte - tako da se možeš na vrijeme upoznati sa svim promjenama.