Praktična Design Thinking radionica

Praktična Design Thinking radionica

location-iconPantovčak 125c, Zagreb, Zagreb

More about the event

Buy tickets for Praktična Design Thinking radionica , 04.07.2019. in Pantovčak 125c, Zagreb, Zagreb

NAJAVA PRAKTIČNE DESIGN THINKING RADIONICE ZA OSMIŠLJAVANJE SADRŽAJA ZA AKTIVIRANJE VAŠE PUBLIKE

Radionica je odgovor na izazov u ostvarivanju prvog kvalitetnog kontakta s publikom, koji često imaju stručnjaci koji pruzaju intelektualne i usluge poslovnog savjetovanja, a koji zele postići:
.
✅Interakciju sa svojom publikom
✅Najbolje pokazati svoju ekspertizu
✅Dati vrijednosti po kojoj mogu biti zapamćeni, koja im može otvoriti vrata budućoj suradnji
.
KOME JE NAMJENJENA RADIONICA?
Radionica je namjenjena stručnjacima koji pružaju intelektualne, terapeutske, savjetodavne I druge poslovne usluge. Cilj radionice je da u praktičnom I vođenom procesu osmislite I dizajnirate svoj autentičan sadrzaj aktiviranje publike, ili vrijednu inicijanu ponudu, kojim se možete pozicionirati kao stručna I pouzdana osoba koja želi I može pomoći svojim potencijalnim i budućim klijentima.
.
Većina stručnjaka se trudi pokazati svoju ekspertizu najbolje što mogu, kako bi ih oni kojima treba njihova pomoć primjetili.
.
Moje osobno, I iskustvo mojih klijenata – a kroz moje različite DT radionice je do sada prošlo preko 100-tinjak ljudi, je da je najbolje pripremiti mali, ali vrijedan sadržaj koji naši klienti mogu besplatno ili za malu naknadu preuzeti, a koji zorno pokazuje nasu ekspertizu i kojim dajemo vrijednosti našoj publici.
.
No osmisliti takav sadržaj ponekad nije lako jer želimo da on zadovolji puno zahtjeva:
– da bude zanimljiv, ali i stručan,
– da u njemu ima vrijednosti za našu publiku,
– da potakne interakciju I komunikaciju,
– te da otvori vrata prema budućoj suradnji.
.
Ili jednostavno: da bude našoj publici zanimljiv, ga ne bude niti premalo niti previše, i da potakne “naše ljude” na akciju.
.
Ovakav sadržaj ja nazivam Value-Based sadržaj jer je zasnovan na 3 važne vrijednosti:
– vašoj ekspertizi, stručnosti i iskustvu
– vrijednosti koja je potreba vašoj publici
– vrijednosti koju dodajete svojem poslu predstavljajući ga kroz kvalitetan sadržaj
.
Koristeći u praksi metodologiju Design Thinking-a možemo u nekoliko koraka osmisliti I napraviti takav sadržaj.
.
I uz to, Design Thinking je zabavan, dinamičan I kreativan proces, koji, kad ga na radionici naučite, možete dalje raditi i sami.
.
Design Thinking nije marketinška tehnika, već metodologija za razvoj proizvoda, procesa i usluga. Ali ima veliki utjecaj i na marketing – vjerujem da ste taj efekt već negdje primjetili – kad imate dobro osmišljen proizvod/uslugu, promocija se počne dogadjati sama od sebe.
.
Ako osjećate da bi vašem poslu koristilo dodati vrijednost u očima vaše publike, veselilo bi nas da nam se pridružite na sljedećoj radionici.
.
Voditeljica radionice: Dijana Novak Krešić, arhitektica, design-thiner i business coach, NLP master coach i praktikant ekspresivne terapije.
.
O MOJEM ISKUSTVU U IZRADI VALUE-BASED SADRŽAJA
Uz stručni background, samo tijekom prošle godine sam osmislila i svojoj publici predstavila različite vrijedne sadržaje: 3-dijelni video tečaj, nekoliko kraćih pdf dokumenata, manji priručnik design-thinking starter i veći priručnik o tome kako koristeći metodologiju design thinking-a digitalizirati svoj posao.
.
Uz to, moja publika je dobila i nekoliko besplatnih video tečajeva, te nekoliko desetaka kratkih tips&tricks videa, dnevne kratke & slatke motivacijske slajdove, te članke i postove na LinkedIn-u, članke objavljene na CustomerThink portalu, a redovito se družimo i na meetup-ovima koje organiziram (i na koje ste svi pozvani).
.
Koristeći ove materijale na svoju mail listu sam upisala preko 700 ljudi, a preko 100 njih mi je ukazalo povjerenje za rad sa mnom. Publika s kojom radim polako teži biti internacionalna.
Svoje klijente sam vodila kroz proces razvoja njihovih value-based sadržaja: različitih pdf materijala, kratkih videa, specifičnih kompleta audio i pisanih materijala, ali i posebnih ponuda koje targetiraju internacionalna tržišta.
.
S nekim od njih trenutno radim na osmišljavanju cjelovitosti njihove ponude, i na razradi i prilagođavanju njihovog postojećeg online tečaja.

NAJAVA SLJEDEĆEG TERMINA RADIONICE
Sljedeća radionica praktičnog Design Thinkinga posvećena izradi value-based sadržaja, namjenjena osobama koje pružaju intelektualne, terapeutske, zdravstvene, savjetodavne I druge vrste poslovnih usluga odrzava se:

➡️Četvrtak, 4.7.2019, od 9 do 16 sati, Pantovčak 125c, Zagreb ✅

CIJENA I NAČIN PLAĆANJA
Early bird cijena je 870kn, a vrijedi za prijave do 27.6. i plaćanje do 30.6. Puna cijena je 1.270kn.
Plaćanje na žiro račun poduzeća, ili kreditnim karticama (ZaBa-ine na 6 rata).
Radimo u maloj grupi.

PLAN RADIONICE

Radionica se sastoji od 3 dijela:
✅ kratkog pripremnog rada prema materijala koje ćete dobiti mailom tjedan dana prije radionice
✅ zajedničke praktične radionice koja će se održati u četvrtak, 4.7.2019, od 9 do 16 sati, u prostoru Chilloutke, IIica 15, 1 kat (iznad Kraša)
– radionicu započinjemo brainstormingom prema materijalu koji ćete pripremiti
– nakon toga slijedi ideacija i osmišljavanje vašeg prvog prototipa
– konstruktivni feedback na prvi prototip
– te nakon pauze za ručak još jednom ponovljen ciklus od ideacije do unapređenije varijante sadržaja
– smjernice kako implementirati sadržaj na vaše platforme
✅ zajedničkog TC sastanka za follow-up nakon radionice, u roku 7 – 10 dana po završetku radionice (vrijeme ćemo dogovoriti na radionici)

CILJ RADIONICE
Cilj radionice je da u praktičnom I vođenom procesu osmislite I dizajnirate svoj autentičan value-based sadrzaj /inicijalnu ili aktivacijsku ponudu, kojim se možete pozicionirati kao stručna I pouzdana osoba koja želi I može pomoci svojim potencijalnim i budućim klijentima.

IMATE LI JOŠ KOJE PITANJE?
Želite li kratko porazgovarati o tome da li je ova radionica za vas? Javite se mailom ([email protected]) i dogovoriti ćemo se za 15min razgovora putem skype-a.

Share event: