IŠČAŠENA KOMUNIKACIJA - Aleks Curać Šarić - stand up comedy by LAJNAP

This is content on demand, which means you will be able to watch content for a limited time of 48 hours after a successful purchase.

More about the event

Buy tickets for IŠČAŠENA KOMUNIKACIJA - Aleks Curać Šarić - stand up comedy by LAJNAP, 23.11.2020. - 23.12.2020.

Aleksov 2. one man show Iščašena Komunikacija koji je snimljen 21.5.2019. u Klubu SAX u Zagrebu dostupan je svima koji žele doživjeti materijal u trajanju od 75 minuta koji do sada NIKAD nije bio objavljen na Internetu i taj materijal više neće se izvoditi uživo tako da je ovo jedina prilika da ga doživiš!

NAPOMENA: nakon obavljene transakcije show će biti dostupan sljedeća 24 sata od trenutka transkakcije te nakon tog perioda neće više biti moguće pogledati show bez da se ponovno ne kupi ulaznica. 

O ČEMU SE TU RADI?
Show Iščašena Komunikacija je upravo to! Moja komunikacija prema ženama koja ispada iščašena jer ih jednostavno ne razumijem. Zašto se torbice u koje stane cijeli ormar još uvijek zovu torbice, nepisana pravila u vezi, što znači biti muškarac u vezi i van nje i zašto ego je zapravo problem tolikih stvari pa tako i shvaćanju torbica.

Show se na neki način sastoji od 2 dijela. Prvi dio je materijal sa kojime opisujem sebe i svoje poglede na veze i život i svakodnevne gluposti dok drugi dio je više priča (također smiješna) kako je sav taj materijal nastao. To je prvi puta da sam ljudima dao uvid u svoj proces stvaranja materijala na takav način.
Nakon što sam prvi put izveo materijal u tom formatu sam shvatio da sam u tom materijalu iskreniji nego što sam bio u nekim vezama.

Zašto show ima taj naziv?
Frazu ‘iščašena komunikacija‘ sam prvi put čuo kada sam opisan kao komičar koji upravo takvom komunikacijom nasmijava publiku. Fraza je postala sinonim za moje nastupe i ljudi upoznati sa recenzijom ne mogu čuti frazu, a da ih ne podsjeti na moju komediju. Bilo je to u sklopu recenziju u magazinu Globus, a glasila je:

“Aleks Curać Šarić nema problema sa samopouzdanjem ni s tremom. (To je onaj tip iz reklame za banku, u kojoj je više iritantan nego duhovit.) Najavangardniji od svih u Studiju smijeha, on njeguje nekakav uvrnuti psihopatski humor, fokusiran na detalje, iščašenu komunikaciju, pomaknute međuljudske odnose.”
(Magazin Globus, 2012.)

Share event: