ORGANIZATORI DOGAĐAJA, ODGOVORI NA VAŠA PITANJA SU OVDJE!

14. ožujka, 2023.

Želiš prodavati ulaznice za svoj događaj na Entriu, ali prije toga nam želiš postaviti nekoliko pitanja. Upravo smo iz tog razloga napisali ovaj blog. Odgovori na tvoja moguća pitanja dati će ti dobar uvid u proces kreiranja događaja na Entriu.  

Vrijeme čitanja:

Kreirati događaj na Entrio platformi je nevjerojatno lako. Samo pet jednostavnih koraka dijeli te od početka prodaje ulaznica. Bez obzira na to, vjerujemo da još uvijek imaš neke nedoumice i pitanja u vezi samog procesa. Ovdje smo da otklonimo sve upitnike nad tvojom glavom. Upravo iz tog razloga, napisali smo ovaj blog. Blog ćemo kontinuirano ažurirati ubacivanjem odgovora na pitanja koja nam organizatori postavljaju pri kreiranju događaja na Entriu

PITANJA KOJA IMAŠ PRI KREIRANJU DOGAĐAJA NA ENTRIU 

Mogu li organizirati događaj na Entriu i prodavati ulaznice/kotizacije iako nemam tvrtku?

Entrio prodaje ulaznice u ime i za račun organizatora, što znači da je u ulozi posrednika u prodaji ulaznica. Zakonski smo obvezni transparentno prikazati podatke o odgovornom organizatoru svakog pojedinog događaja, koji u ovom slučaju mora biti pravno lice. Nismo u mogućnosti vršiti isplate održanih događaja na privatne račune građana. Iz tog je razloga važno da prilikom pokretanja prodaje imaš tvrtku, obrt, umjetničku organizaciju ili drugi pravni oblik preko kojeg ćeš prodavati ulaznice.

Super stvar!

Na Entriu možeš kreirati i besplatne događaje za koje ne naplaćuješ ulaznice. U tom slučaju, ne moraš imati tvrtku putem koje ćeš vršiti prodaju.

Slika 1.

Koje su moje naknade i troškovi za korištenje Entrio sustava? 

Entrio kao posrednik u prodaji ulaznica od organizatora događaja naplaćuje proviziju za prodaju ulaznica. Provizija se obračunava na konačni, ukupno ostvaren bruto promet od prodaje ulaznica. Naša je standardna provizija 8,5% + PDV, a može varirati ovisno o broju događanja, obujmu suradnje i ostalim faktorima. Provizija ovisi o veličini događaja i opsegu suradnje s organizatorom temeljem čega ju možemo spustiti. Ako planiraš više događaja ili događaj s većim prometom, kontaktiraj nas!

Koje dodatne usluge Entrio pruža organizatorima? 

Uz korištenje Entrio ticketing i registration sustava, Entrio pruža niz dodatnih usluga.

  • Tisak promotorskih ulaznica
  • Brendirani dizajn ulaznica (vizuali, logotipi na ulaznicama i dr.) 
  • Izradu brendiranih narukvica (papirnate tyvek, plastične vinyl, RFID narukvice)
  • Cashless sustav
  • Izradu akreditacija
  • Najam terminala za registraciju sudionika na lokaciji
  • Angažiranje osoblja za rad na blagajni, skeniranju ulaznica i kontroli ulaza
  • Usluge digitalnog oglašavanja događaja

Za više informacija o tome kako ti možemo pomoći u realizaciji tvog događaja, kontaktiraj nas!

Koji su dodatni troškovi kupaca za kupnju ulaznica putem Entrio sustava?

Svi kupci ulaznica na Entrio platformi plaćaju naknadu za izdavanje ulaznice. Tijekom procesa kupovine ulaznica, kupcu je iznos naknade transparentno prikazan. Naknada za izdavanje ulaznica pokriva jedan dio troška koji Entrio ima, kako bi, kao posrednik u prodaji ulaznica, na brz i siguran način obradio transakciju, izdao ulaznicu i posjetiteljima omogućio uživanje na događaju. Naknada za izdavanje ulaznice je nepovratna naknada te te pokriva trošak Entrio korisničke podrške, održavanje serverskog sustava, administrativnih poslova i ostalih troškova vezanih uz izdavanje ulaznice.

Entrio naplaćuje naknadu po svakoj kupljenoj ulaznici online na www.entrio.hr i na Entrio službenim prodajnim mjestima. Od 01.01.2023. naknada iznosi: 1,00 EUR (PDV uključen) za ulaznice sa cijenom do 19,99 EUR te 1,50 EUR (PDV uključen) za ulaznice sa cijenom od 20,00 EUR i većom.


Imate li fizička prodajna mjesta?

Široka prodajna mreža fizičkih partnerskih poslovnica proteže se kroz cijelu Hrvatsku. Kupci ulaznice za tvoj događaj mogu kupiti na više od 400 prodajnih mjesta. Cijeli popis fizičkih prodajnih mjesta u Hrvatskoj pogledaj ovdje, a fizička prodajna mjesta u Sloveniji pronaći ćeš ovdje.

Koji su dostupni načini plaćanja za moj događaj?

Entrio u ponudi ima različite načine plaćanja. U Hrvatskoj, online kupovina ulaznica nudi mogućnost plaćanja karticama svih banaka, putem aplikacija KeksPay i AirCash i kriptovalutama. Na Entrio.si webu moguća je kupovina ulaznica karticama i Aircashom. Dodatno, svaki organizator u ponudu načina plaćanja može upaliti i mogućnost plaćanja bankovnom uplatom. To znači da ćeš kupcima u Hrvatskoj omogućiti automatsko kreiranje i slanje ponuda po kojoj će kupac izvršiti plaćanje u banci, pošti, Fini, i slično.

Na fizičkim prodajnim mjestima u sklopu Entrio prodajne mreže plaćanje je moguće isključivo gotovinom.

Slika 2.

U kojim situacijama kupac ostvaruje pravo na povrat novca za moj događaj?

Prema Entrio uvjetima kupnje, kupac ostvaruje pravo na mogućnost povrata novca u situacijama kad je događaj otkazan, kad mu je promijenjen datum održavanja (odgođen događaj), ili kad je došlo do ključne promjene u programu ili lokaciji održavanja događaja.

Slika 3.

Mogu li od vas iznajmiti čitače za skeniranje ulaznica? 

Naravno! U mogućnosti smo iznajmiti profesionalne skenere za još brže skeniranje, kao i ugovoriti Entrio osoblje za skeniranje ulaznica na dan događaja.

Želim prodavati ulaznice i na ulazu na dan događaja. Pružate li takvu uslugu?

Entrio organizatoru pruža uslugu i mogućnost prodaje ulaznica na lokaciji na dan događanja, u slučaju da organizator to ne želi ili ne može raditi samostalno. Usluga najma blagajne uključuje cjelokupnu Entrio opremu, pristup softwareu za prodaju ulaznica, fiskalizaciju, Entrio obrazce za prodaju ulaznica i Entrio djelatnika za prodaju prema unaprijed dogovorenom radnom vremenu. Organizator se obvezuje osigurati internetski pristup, struju i natkrivenu prostoriju za prodaju ulaznica na lokaciji. Za više informacija nas kontaktiraj!

Kada ću dobiti isplatu novca od održanog događaja?

U pravilu, obračune događaja radimo u roku 5-7 dana od uspješno održanog događaja, pod uvjetom da se događaj nije otkazivao ili odgađao (što je dovelo do povrata novca kupcima). Nakon zaprimljenog obračuna na mail organizatora, isplata ide idućeg radnog dana. Naš je prioritet zadovoljstvo svih sudionika u poslovnom odnosu te nam je iz tog razloga važno da ovaj rok bude transparentno komuniciran.

Slika 4.

Zaključno.

Jednostavna i funkcionalna prodaja ulaznica na Entriu, s organizatorovih leđa skida teret jednog velikog segmenta organizacije događaja. Neovisno o tome prodaju li se ulaznice on-line ili on-site, kontinuirano radimo na poboljšanju procesa i samog sustava, kako bi bio još više user friendly i za kupce i za organizatore. U slučaju da imaš pitanje koje nismo naveli u ovom blogu, stojimo ti na raspolaganju. Čujemo se uskoro

Piše: Nina Vrdoljak

faq
organiziranje-dogadaja
Podijeli: Kopirano