Zašto je preskakanje vizuala za event ogromna greška

18. lipnja, 2024.
Dizajn vizuala za event je važna stavka, grafički dizajner na fotografiji

Od prvog do dugotrajnog dojma, kvalitetni vizuali igraju nezamjenjivu ulogu u doživljaju vašeg branda i događaja. Pročitajte više!

Vrijeme čitanja: 5 minuta

U današnjem digitalnom svijetu, vizualni identitet postaje ključan element u komunikaciji s potrošačima. kvalitetni vizuali igraju nezamjenjivu ulogu u doživljaju vašeg branda i događaja. U ovom tekstu istražujemo zašto je grafički dizajn neophodna strategija koja može značajno utjecati na uspjeh vašeg poslovanja. Od oglasa bez slika u oglasniku do eventa bez privlačnog vizuala, putujemo kroz svijet vizualne komunikacije kako bismo uvidjeli njenu moć i potencijal koji nudi svakom brandu koji želi ostaviti trag. Online i offline. Na Entrio.hr i dalje!

Event je proizvod. Trebate vizuale i oglase da ga prodate!

Zamislite sljedeći scenarij. Kupujete novi automobil. Naravno, u ovoj ekonomiji rabljeni, ali vama novi. Otvarate oglasnik i skrolate kroz čitav niz najrazličitijih oglasa. U jednom trenutku želite suziti rezultate pretrage. Trebaju vam kvalitetniji rezultati. Označavate opciju “samo oglasi sa slikom”.

Biste li uopće razmatrali kupiti automobil preko oglasa bez ikakvih slika i sa šturim opisom?

Alfa Romeo, 1997., dizel, prešao 230 tisuća kilometara, HITNO!!!

Ma koliko god vi bili alfista, teško da ćete se odlučiti javiti tom prodavaču. Potrebna je bar jedna fotka stvarnog stanja i svi važni podaci!

Alfa Romeo - vizuali su važni u prodaji
Alfa moja, ostat ćeš ti u garaži ako te ne predstave kako treba!

Mi ljudi smo primarno vizualna bića, skloni smo izbjegavanju rizika pod svaku cijenu, te često tražimo negativne aspekte u svemu što vidimo. Upravo zato, privlačni i kvalitetni vizuali su ključni za uspjeh vašeg eventa, jer oni mogu premostiti te tendencije i pozitivno utjecati na doživljaj vaše publike.

Prvi dojam je sve – vizuali i njihov dizajn moraju biti visoko na listi prioriteta

Ako odlučite postaviti event bez vizuala ili s improviziranim vizualom, onako “za prvu ruku”, možda više ne dobijete priliku pronaći se u vidnom polju vlastite publike. Možda su posjetili Entrio kako bi odlučili gdje van u subotu. Vaš event se izlistao među rezultatima, ali je event pored vašeg imao kvalitetniji vizual. Čak i kada kupac klika na događaj, češće klika na vizual događaja nego na tekstualni naslov. Kupac je kliknuo na privlačniji vizual i kupio ulaznice za događaj koji vam je konkurencija te subote.

Vizuali za evente u gridu
Pogodi na koji kvadrat će ljudi najmanje kliknuti!

Zaokružena priča prolazi puno bolje od one koja se sastavlja putem. Od prvog trenutka imajte spreman vizual.

Grafički dizajn i vizualni identitet za evente su “pod muss”

Grafički dizajn u digitalnom marketingu evenata mora biti neizostavni dio strategije. Pažnja potencijalnih kupaca svakodnevno opada, a grafički dizajn može privući njihovu pažnju i zadržati je. I ne samo to… Naš mozak obrađuje vizualnu informaciju 60 tisuća puta brže nego tekst. Grafički dizajn omogućava prenošenje kompleksnih informacija na razumljiv i pamtljiv način.

Živimo u vremenu vizualnih formata kada fotografije i video vladaju društvenim mrežama. Vizuale je puno lakše podijeliti od samog teksta te na taj način prikazati privrženost određenom brandu i istaknuti se kao fan.

Ako dotjerate vlastiti event na našim stranicama, povećavate si šanse da ćemo vas i promovirati na društvenim mrežama. Kvalitetno dizajnirani vizuali nam upadaju u oči češće i naznačuju određenu dozu ozbiljnosti vašoj potencijalnoj publici.

Čak i na Youtubeu ćete uočiti da stvaratelji sadržaja sve više pažnje pridaju thumbnailu, vizualu koji predstavlja video i pojavljuje se kao rezultat pretrage ili u povezanim videima. Nekoć bi autor videa samo izabrao bilo koji trenutak iz videa koji će služiti kao thumbnail, a danas se zapošljavaju dizajneri te se thumbnail dotjeruje, mijenja i testira kako bi se povećale šanse da krajnji korisnik uistinu klikne na video.

Što vizuali znače na entrio.hr?

Prošle godine smo imali 3000+ evenata. Ako želite istaknuti svoj event u ovoj masi, posebna pažnja mora biti posvećena vizualnoj komunikaciji i dizajnu. U nekim slučajevima samo ime izvođača može prodati ulaznice, ali danas je više nego ikad potreban cjelovit pristup prodaji. To uključuje dizajn te komunikaciju. Svaki kotačić igra veliku ulogu u uspjehu vašeg eventa.

Što nogometni klubovi posljednjih godina rade kada potpišu novog igrača?

Predstave ga na društvenim mrežama vizualom ili pamtljivim videom, a prvom prilikom nadograđuju priču potpisivanjem ugovora, fotografiranjem s dresom, padaju i fotografije s terena i treninga. Imate i više utjecaja nego što mislite!

Važno je izraditi primarni vizual s glavnom idejom kojom želite predstaviti svoj event, a nakon toga prilagodba za različite dimenzije i formate ne predstavlja problem kvalitetnom grafičkom dizajneru.

Izrada vizuala ima svoju cijenu, ali ključno je ne gledati taj izdatak kao trošak nego kao ulog u povećanu vidljivost i privlačnost događaja. Naposljetku, dizajn može biti umjetnost, a sigurno ne odmaže da se vaš event gleda kroz prizmu umjetnosti! Inspiraciju i dokaze za dizajn kao umjetnost uvijek možete potražiti na Behanceu!

Kako se vrijeme do samog događaja približava, osvježavanje vizuala ili dodavanje elemenata na vizual su odlične taktike privlačenja pažnje. Iskoristite sve alate na raspolaganju.

Kako dalje?

Vizuali dizajnirani na laptopu od strane grafičkog dizajnera
Nađite dobrog dizajnera koji će počistiti sve pred sobom – kao John Wick

Uploadajte vizuale, uletite nam u inbox s dimenzijama za društvene mreže, dajte nam i više nego što je potrebno. Gotovo je sigurno da će i vaš event pronaći mjesto u našem social media kalendaru!

Piše: Franjo Opačak

dizajn
dogadaji
event-industrija
organiziranje-dogadaja
vizuali
Podijeli: Kopirano