Otkrivena je promjena vremenske zone

Molimo te odaberi vremensku zonu u kojoj se trenutno nalaziš:

Prodati ili predati – obiteljski izbor

Prodati ili predati – obiteljski izbor

location-iconHotel Hilton Garden Inn, dvorana South, 8. kat, Zagreb

Prodati ili predati – obiteljski izbor

O događaju

Prijava odnosno registracija za Prodati ili predati – obiteljski izbor, 13.05.2025. u Hotel Hilton Garden Inn, dvorana South, 8. kat, Zagreb

Prodati ili predati – obiteljski izbor

Odgovore na najvažnija pitanja s kojima se danas susreću vlasnici obiteljskih biznisa donosi konferencija „Prodati ili predati – obiteljski izbor“ u organizaciji PwC-a Hrvatska i Poslovnog dnevnika, koja će se održati u utorak, 13. svibnja 2025. u hotelu Hilton Garden Inn Zagreb.

Očekuju se promjene u strukturi hrvatskih privatnih i obiteljskih biznisa, jer dio osnivača i vlasnika namjerava prenijeti poslovanje i imovinu, bilo predajom kormila nasljednicima unutar obitelji, bilo prodajom biznisa najboljem ponuditelju.

Uz pravovremeno planiranje i stručnu podršku u rješavanju složenih pitanja koja se mogu pojaviti, prijenos poslovanja može predstavljati jedinstvenu priliku za osnivače i vlasnike da ostvare željene rezultate za sebe, svoje obitelji i biznis koji su s velikim trudom izgradili. S obzirom na utjecaj spomenutih odluka, ključno je uspješno upravljati procesom prodaje ili prijenosa poslovanja na sljedeću generaciju.

Cilj konferencije „Prodati ili predati – obiteljski izbor“ je ponuditi odgovore na najvažnija pitanja s kojima se danas susreću vlasnici obiteljskih biznisa te im pomoći u rješavanju problema kroz predstavljanje primjera dobre prakse i povezivanje sa stručnjacima koji će im pružiti sveobuhvatan uvid u izazove koje treba riješiti i predstaviti dostupne opcije za stvaranje vrijednosti.

12:30 – 13:00
Dolazak sudionika i registracija

13:00 – 13:05
Otvorenje konferencije
Generalni moderator: Saša Ćeramilac, Al Jazeera

13:05 – 13:15
Govor dobrodošlice
Hrvoje Jelić, glavni partner za PwC Hrvatska

13:15 – 13:45
Keynote prezentacija
Karina Hejlessen Jensen, voditeljica usluga za obiteljski biznis za EMEA regiju, PwC Danska

13:45 – 14:30
Panel 1: Kad budućnost postane sadašnjost - dileme u donošenju odluke
Raspravljamo o ključnim koracima u procesu odlučivanja hoće li obiteljski biznis biti predan sljedećoj generaciji ili prodan te o izazovima s kojima se suočavaju osnivači i vlasnici pri donošenju ove važne odluke. Predstavljamo iskustva o internom odlučivanju, strateškom promatranju kompanije i razmatranju spremnosti druge generacije da preuzme poslovanje.

Panelisti:
Damir Kecko, partner u Odjelu transakcija, PwC Hrvatska
Dragan Knežević, Leadership Coach & Team Coach, DCoach
Stjepan Roglić, zamjenik predsjednika nadzornog odbora Orbico d.o.o.
Zoran Uzelac, prethodni vlasnik RAO d.o.o.

Moderator: Mislav Slade Šilović, direktor u Odjelu poslovnog savjetovanja, PwC Hrvatska

14:30 – 14:50
Coffee break

14:50 – 15:35
Panel 2: Iz iskustva - kako osigurati da se donesena odluka preslika u stvarnost?
Raspravljamo o izazovima u implementaciji odluka, uključujući prilagodbu na promijenjene odnose unutar obitelji i gledanje što novi vlasnik radi s naslijeđenim biznisom. Dijelimo iskustva i lekcije naučene kroz proces te diskutiramo o važnosti obiteljskog ustava i pravnim aspektima poput teme zaklada.

 Panelisti:
Igor Čičak, izvršni direktor i glavni partner u Provectus Capital Partners
Nikola Velicki, direktor u Rabo d.o.o.
Zoran Vukić, partner u Vukić i partneri d.o.o.
Ivan Zubak, predsjednik Uprave, Zubak Grupa d.o.o.

Moderatorica: Darija Hikec, direktorica u Odjelu transakcija, PwC Hrvatska

15:35 – 16:00
Fireside chat
Ivan Artuković, direktor Franck d.d. & Saša Ćeramilac, Al Jazeera

16:00 – 16:10
Završni govor
Mladen Miletić, glavni urednik Poslovnog dnevnika

16:10 – 18:00
Networking uz Finger Food

Napomena: Obaviještavamo Vas kako su društva Večernji list d.o.o. i PricewaterhouseCoopers Savjetovanje d.o.o. (PwC Hrvatska) zajednički voditelji obrade Vaših osobnih podataka koje nam dajete putem ovog obrasca. Navedene podatke voditelji obrade obrađivati će u svrhu organizacije i provođenja događaja te u svrhe utvrđivanja, istraživanja i obrade pravnih zahtjeva. Podaci će biti obrađivani za vrijeme trajnja događaja i naknadno ako postoji takva zakonska obveza. U odnosu na obradu podataka imate pravo povući danu privolu ako se obrada temelji na privoli, kao i ostala prava sukladno Općoj uredbi, a o čemu možete više saznati u politici privatnosti Večernjeg lista ili politici privatnosti PwC-a Hrvatska.

Politika privatnosti Večernjeg lista: 
https://www.vecernji.hr/politikaprivatnosti/

Politika privatnosti PwC-a Hrvatska:
https://www.pwc.hr/hr/o-nama/izjava-o-privatnosti.html
https://www.pwc.hr/hr/web-informacije/cookie-information.html

Više informacija o temi pronađite na sljedećem LINKU.

 

Podijeli događaj:

Što je Naknada za izdavanje ulaznice?

Naknada za izdavanje ulaznice pokriva jedan dio troška koji Entrio ima kako bi, kao posrednik u prodaji ulaznica, na brz i siguran način obradio transakciju, izdao ulaznicu i omogućio ti uživanje na događaju.

Naknadu Entrio naplaćuje po svakoj kupljenoj ulaznici, za sve načine plaćanja na internetu i na prodajnim mjestima, a ona među ostalim pokriva trošak Entrio korisničke podrške, održavanja serverskog sustava, administrativnih poslova i ostalih troškova vezanih uz izdavanje ulaznice.

Visina naknade ponekad može ovisiti i o Entriovom komercijalnom dogovoru s Organizatorom događaja.

Naknada za izdavanje ulaznice je nepovratna naknada.

Neispravan promo kod

Molimo probaj ponovno za 15 minuta ukoliko si siguran/a da je promo kod valjan - moguće da ga je sustav privremeno rezervirao u tvom prethodnom pokušaju

Da bi ova web-stranica mogla pravilno funkcionirati i da bismo unaprijedili tvoje korisničko iskustvo, koristimo kolačiće. Više informacija potraži u Korištenje kolačića (cookies).

  • Nužni kolačići omogućuju osnovne funkcionalnosti. Bez ovih kolačića, web-stranica ne može pravilno funkcionirati, a isključiti ih možeš mijenjanjem postavki u svom browseru.

  • Analitički kolačići pomažu nam unaprijediti web-stranicu prikupljanjem i analizom podataka o njezinu korištenju.

  • Marketinške kolačiće koristimo radi povećanja relevantnosti oglasa koje primaš.