Drum after Drum

Drum after Drum

Studio Smijeha, Zagreb

O događaju

Na Drum after Drumu bit će prikazane nagrađene reklamne kampanje jednog od najpriznatijih europskih marketinških festivala Golden Drum,  koji se održao od 9. do 11. listopada u Portorožu, a organizatori i članovi stručnog žirija ovogodišnjeg Golden Druma posjetitelje će upoznati s kriterijima dodjela nagrada na međunarodnom marketinškom festivalu. Na primjerima kampanja s festivala zainteresirani će saznati kako se prijaviti, koji su elementi presudni u odluci o dodjeli nagrade te kakvom kampanjom pobijediti u žestokoj međunarodnoj konkurenciji, koja je u slučaju ovogodišnjeg Golden Druma uključivala čak 1395 prijava iz ukupno 26 država. Posjetitelji će imati priliku komentirati nagrađene radove, sudjelovati u diskusiji sa svjetskim stručnjacima iz područja oglašavanja te upoznati i pozadinske procese organizacije marketinškog festivala.

Program:

1. Uvodna riječ o festivalu, programu, glavnim temama i viziji festivala (B.Krajnc) i o nagradama (od ideje, poziva za prijave do žiriranja) (Lučka Peljhan)
  • Glavna tema programa?
  • Što smo naučili?
  • Koga smo slušali, koga ste propustili doživjeti i slušati u živo?
  • Kako radi žiri, kako osvojiti nagrade?
  • WYSIWYG – Golden Drum ispunjuje »what you see is what you get«:
2. Meet the Jury Members – on and off-the-record about the judging (Dušan Drakalski/ECD, New Moment New Ideas Company Skopje, Davor Runje/DRAP, Zagreb)

3. Projekcija pobednika

4. Drumming - Networking

Više informacija može saznati ovdje.