


Događaj je završio

Ovo bi te moglo zanimati
O događaju
Prijava odnosno registracija za BREND FORUM 2025., 13.06.2025. u Hotel International, Zagreb
🔊Vrijeme je za Brend ®️evoluciju!
Brend ®️evolucija će na jednom mjestu okupiti vlasnike tvrtki, predsjednike i članove uprava, direktore kompanija, brojne inozemne i domaće stručnjake, koji će iz pozicije onih kojih odlučuju govoriti o brendovima i brendiranju, podijeliti svoja razmišljanja o ulozi, razvoju brenda/brendova i njihovim poslovnim strategijama, odgovoriti na pitanja kako se ponašati za vrijeme krize, jesmo li svjesni prilika, kako koristiti AI u službi brenda, gdje će nas odvesti digitalizacija. Je li vrijeme i za Chief Brand Officera?
Dva dana, 12. i 13. lipnja 2025., Zagreb će biti međunarodni epicentar razgovora o brendovima i brendiranju. Pripremljen je cjelodnevni sadržajan i stručan program, edukativan, informativan, poslovan i inspirativan, uz sudjelovanje C-level razine vrhunskih inozemnih i domaćih stručnjaka, predavača, govornika i panelista iz tvrtki brendova i vlasnika brendova.
S nama će biti nekoliko key note speakera svjetskog glasa, poput Omera Sengulera, predsjednika Globa Magic Brands iz Turske, koji je sudjelovao u brendiranju Turkish Airlinesa, prehrambene industrije Ulker i npr NK Galatassaray, s nama će biti i predsjednik Europske Franšizne Federacije Matthias Lehner, španjolski stručnjak za bredniranje malih i srednjih poduzetnika Rafa Llopes.
Organizator, prvi poslovni radio PoslovniFM, pripremio je još puno puno sjajnih govornika, pa će tako svoju viziju razvoja iznijeti i Tomislav Glavaš, predsjednik Uprave Mplusa i član Uprave Bosqar Investa (najveće privatne tvrtke s gotovo 18.000 zaposlenih), Ivan Čevra, predsjednik Uprave Stanić Beveragesa (tvrtke koja proizvodi bezalkoholna i alkoholna pića), prisjetit ćemo se što je značio a što danas znači brend Elan (svjetski poznat proizvođač skija i snowboarda), o čemu će govoriti Leon Korošec, potpredsjednik Elan Grupe, Ivan Paić, član Uprave Končara (proizvodnja transformatora, , vlakova, tramvaja – najveća industrija u Hrvatskoj), govorit će o oldy and goldy brendu i izazovima današnje industrije.
Pričat ćemo i ulozi financijske industrije u jačanju brenda gdje će nam govoriti i Tomislav Tičić, član uprave Prosperus Investa (tvrtke koja upravlja fondom rizičnog kapitala), predstavnik OTP banke (jedne od najvećih regionalnih bankarskih grupacija sa sjedištem u Budimpešti), Nikola Oršanić iz Consultariuma će dati dublji uvid o procesu kupnje i prodaje poduzeća i poslovanja, a pogled nasljednika obiteljske tvrtke dat će Vanja Brundula, predsjednik Uprave Vodolima (srednje velikog građevinskog poduzeća).
Posebno će se predstaviti i nekoliko brend priča – od najveće tvornice baklava u Europi, New Bakery, preko svima poznatog PIPI brenda, novih brendova Flaster (prve aplikacije za geolokacijsko oglašavanje u taksijima) i Dječji Escape Room, koji planira snažno se pojaviti u inozemstvu pod novim imenom, Chevap by Duje Pisac sa željom otvaranja više od 100 restorana isključivo s halal certifikatom, a tu je i brend pašteta Argeta.
O poslovnom trenutku Sjeverne Makedonije govorit će Ljupčo Zikov, osnivač i glavni urednik najjačeg poslovnog tjednika i medijskog sustava Kapital, Ivan Junaković, Cluster Manager West Adria Ipsosa govorit će o širenju Private label proizvoda, dok ćemo imati priliku i prvi put na jednom skupu čuti Katarinu Ćosić, članicu IFFA – International Federation of Football Agents, a što misli o poslu identificiranom osobnim brendom, govori i poznati hrvatski dizajner.
🥁 DOBRODOŠLI NA BREND FORUM 2025. & BRAND AWARDS GALA, s dodjelom Brand Leader nagrada (večernje događanje je isključivo za goste, sponzore i finaliste nagrada).
Rezervirajte vrijeme za nova znanja, nove kontakte, brojne domaće i inozemne brend stručnjake, brend priče, predstavljanja, radionice, analize i razgovore. 🥁🎤
Kotizacija osigurava, uz prisustvovanje svim predavanjima i panelima na konferenciji u petak, 13. lipnja, i ručak, kave i osvježenja u pauzama te donosi popuste brend partnera, kao i sudjelovanje na jedinstvenom BRAND MASTERCLASSU, odnosno svih 5 stručnih radionica, koje će se održati dan ranije, u četvrtak, 12. lipnja, u istim prostorima. Polaznike koji odslušaju svih pet radionica čeka i certifikat pohađanja. Pripremamo i dodatni dar za sve sudionike.
Kotizacija osigurava, uz prisustvovanje svim predavanjima i panelima na konferenciji u petak, 13. lipnja, i ručak, kave i osvježenja u pauzama te donosi popuste brend partnera, kao i sudjelovanje na jedinstvenom BRAND MASTERCLASSU, odnosno svih 5 stručnih radionica, koje će se održati dan ranije, u četvrtak, 12. lipnja, u istim prostorima. Polaznike koji odslušaju svih pet radionica čeka i certifikat pohađanja.
I radionica: Kako franšizirati svoj brend; kako razviti uspješan franšizni model, izvoz franšize – dr. Ljiljana Kukec, predsjednica Hrvatske udruge za franšizno poslovanje, članica Upravnog odbore European Franchise Federation i članica World Franchise Council
II radionica: Zaštita brenda - korak po korak kako zaštiti svoj brend, kakav je postupak, što se i kako može zaštititi - s konkretnim prijedlozima – odvjetnici Nina Čavlina Zrinšćak, Ivan Zvonimir Jelić i Ana Mikulec iz Odvjetničkog društva Jelić, Čavlina Zrinšćak i Sardelić
III radionica: AI u brendiranju – više od pomoći; digitalna revolucija, digitalni poslovi i aplikacije; savjeti za privlačenje pažnje, društvene mreže i brend
IV radionica: Kako poslovati s arapskim zemljama – korak po korak; savjeti, mogućnosti, prednosti zajedničkog nastupa, na što paziti i kako se pripremiti – Minja Šmitran, Chief Operations Officer i dr. Aldin Dugonjić, Chief Development Officer, tvrtke The Bridge, Kraljevina Saudijska Arabija (koji potražuju premium proizvode za KSA)
V radionica: Content Brand Marketing – Tips&Tricks odnosno kako kreirati sadržaj koji generira rezultate, od anonimnosti do zvijezde – kako učiniti svoj brend prepoznatljivim u masi konkurencije te kako odgovoriti na izazove tržište i kako prijeći iz online u offline, koju vodi jedna od najvećih stručnjakinja za SEO i društvene mreže Barbara Slade Jagodić.
Netko možda smatra da je pretjerano reći da živimo u svijetu brendova, ali kad p(r)ogledamo šire, postajemo svjesni da govorimo o državi kao brendu i kako je brendirati, kako to učiniti s regijom, gradom, mjestom, manifestacijom, institucijom, proizvodom, uslugom, tvrtkom, idejom, a da ne govorimo o osobnom brendiranju koje dobiva sve više i više na snazi i kojemu mnogi streme.
Otkrit ćemo vam i s ponosom predstavljamo prvi Franchise BrandMarkt, jedinstvenu dvodnevnu poslovnu izložbu franšiznih brendova dostupnih za investiciju u Hrvatskoj, kao i franšiza spremnih za svoj međunarodni iskorak, koja se održava oba dana Brend Foruma. Prvi dan, četvrtak 12. lipnja, ulaz na Franchise BrandMarkt je SLOBODAN za sve posjetitelje, sa željom da se upoznaju sa svijetom franšiza.
Na izložbi će se predstaviti neki od najzanimljivijih franšiznih sustava današnjice: Tinker Labs, Fish Delish, Koykan, Carwiz rent a car, Maple Bear, Dječji Escape Room, Flaster, Biomania, Helen Doron, Museum of Selfies, Body Creator, Art of Fun, i-Wash you-Wash, Sexy Cow, Depil Concept, Edukido Hrvatska, Mali kaj dječji vrtići, Youth Camp, Odgoj s glazbom, Curry Bowl, kao i nacionalne franšizne asocijacije iz Hrvatske, Sjeverne Makedonije, Srbije i Mađarske.
Sve se to događa u ozračju obilježavanja prvog World Franchise Daya! Naime, World Franchise Council utemeljilo je ove godine svjetski franšizni dan i to za 11. lipnja. Što znači da će Hrvatska franšiznom poslovanju posvetiti puna tri dana događanja, što je izdvaja od svih zemalja JI Europe.
Pripremili smo i dodatni dar za sve s kotizacijama - knjigu dr. Saše Petra, knjigu koja odiže životom svakoga od nas - "Kako uspjeti zahvaljujući pogreškama".
➡️Sve informacije pratite na www.brendforum.hr i na našim kanalima.Tu možete vidjeti i kako nam je bilo lani, na Brend Forumu 2024., s fenomenalnim lineupom sugovornika.🥳
Uskoro objavljujemo i iznimno bogat dvodnevni program, kao i cjelovitu ponudu kotizacija i mogućnosti, te posebne pogodnosti zahvaljujući partnerima i sponzorima. 🎯 🙏
Iskoristite EARLY BIRD kotizacije za sudjelovanje na Brend Forum konferenciji, po iznimno povoljnoj cijeni. Kotizacija, koja osigurava uz prisustvovanje svim predavanjima i panelima na konferenciji u petak, 13. lipnja, uključuje i ručak, kave i osvježenja u pauzama, donosi i popuste brend partnera, kao i sudjelovanje na jedinstvenom BRAND MASTERCLASSU, odnosno svih 5 radionica, koji će se održati dan ranije, 12. lipnja, u istim prostorima.
Ukupno će biti 38 govornika, 4 panela, 18 sati brend razgovora, 4 key note speakera, 6 brend priča, 5 iznimnih MasterClass brend radionica sa 8 stručnjaka, Franchise BrandMarkt s predstavljanjem 19 franšiznih sustava. Dovoljno za odluku?
Brend ®️evolucija! Za revoluciju u poslu svakoga od nas! Nemojte oklijevati da vas ne zatekne - nespremne!
Odbrojavanje je počelo⌛🤗🎯
Što je Naknada za izdavanje ulaznice?
Naknada za izdavanje ulaznice pokriva jedan dio troška koji Entrio ima kako bi, kao posrednik u prodaji ulaznica, na brz i siguran način obradio transakciju, izdao ulaznicu i omogućio ti uživanje na događaju.
Naknadu Entrio naplaćuje po svakoj kupljenoj ulaznici, za sve načine plaćanja na internetu i na prodajnim mjestima, a ona među ostalim pokriva trošak Entrio korisničke podrške, održavanja serverskog sustava, administrativnih poslova i ostalih troškova vezanih uz izdavanje ulaznice.
Visina naknade ponekad može ovisiti i o Entriovom komercijalnom dogovoru s Organizatorom događaja.
Naknada za izdavanje ulaznice je nepovratna naknada.
Neispravan promo kod
Molimo probaj ponovno za 15 minuta ukoliko si siguran/a da je promo kod valjan - moguće da ga je sustav privremeno rezervirao u tvom prethodnom pokušaju