


O događaju
Prijava odnosno registracija za BREND FORUM 2025., 13.06.2025. u Hotel International, Zagreb
🔊Vrijeme je za Brend ®️evoluciju!
Brend ®️evolucija će na jednom mjestu okupiti vlasnike tvrtki, predsjednike i članove uprava, direktore kompanija, brojne inozemne i domaće stručnjake, koji će iz pozicije onih kojih odlučuju govoriti o brendovima i brendiranju, podijeliti svoja razmišljanja o ulozi, razvoju brenda/brendova i njihovim poslovnim strategijama, odgovoriti na pitanja kako se ponašati za vrijeme krize, jesmo li svjesni prilika, kako koristiti AI u službi brenda, gdje će nas odvesti digitalizacija. Je li vrijeme i za Chief Brand Officera?
Dva dana, 12. i 13. lipnja 2025., Zagreb će biti međunarodni epicentar razgovora o brendovima i brendiranju. Pripremljen je cjelodnevni sadržajan i stručan program, edukativan, informativan, poslovan i inspirativan, uz sudjelovanje C-level razine vrhunskih inozemnih i domaćih stručnjaka, predavača, govornika i panelista iz tvrtki brendova i vlasnika brendova.
🥁 DOBRODOŠLI NA BREND FORUM 2025. & BRAND AWARDS GALA, s dodjelom Brand Leader nagrada (večernje događanje je isključivo za goste, sponzore i finaliste nagrada).
Rezervirajte vrijeme za nova znanja, nove kontakte, brojne domaće i inozemne brend stručnjake, brend priče, predstavljanja, radionice, analize i razgovore. 🥁🎤
Kotizacija osigurava, uz prisustvovanje svim predavanjima i panelima na konferenciji u petak, 13. lipnja, i ručak, kave i osvježenja u pauzama te donosi popuste brend partnera, kao i sudjelovanje na jedinstvenom BRAND MASTERCLASSU, odnosno svih 5 stručnih radionica, koje će se održati dan ranije, u četvrtak, 12. lipnja, u istim prostorima. Polaznike koji odslušaju svih pet radionica čeka i certifikat pohađanja. Pripremamo i dodatni dar za sve sudionike.
Netko možda smatra da je pretjerano reći da živimo u svijetu brendova, ali kad p(r)ogledamo šire, postajemo svjesni da govorimo o državi kao brendu i kako je brendirati, kako to učiniti s regijom, gradom, mjestom, manifestacijom, institucijom, proizvodom, uslugom, tvrtkom, idejom, a da ne govorimo o osobnom brendiranju koje dobiva sve više i više na snazi i kojemu mnogi streme.
Otkrit ćemo vam i s ponosom predstavljamo prvi Franchise BrandMarkt, jedinstvenu dvodnevnu poslovnu izložbu franšiznih brendova dostupnih za investiciju u Hrvatskoj, kao i franšiza spremnih za svoj međunarodni iskorak, koja se održava oba dana Brend Foruma. Prvi dan, četvrtak 12. lipnja, ulaz na Franchise BrandMarkt je SLOBODAN za sve posjetitelje, sa željom da se upoznaju sa svijetom franšiza.
➡️Sve informacije pratite na www.brendforum.hr i na našim kanalima.Tu možete vidjeti i kako nam je bilo lani, na Brend Forumu 2024., s fenomenalnim lineupom sugovornika.🥳
Uskoro objavljujemo i iznimno bogat dvodnevni program, kao i cjelovitu ponudu kotizacija i mogućnosti, te posebne pogodnosti zahvaljujući partnerima i sponzorima. 🎯 🙏
Iskoristite BLIND BIRD kotizacije za sudjelovanje na Brend Forum konferenciji, po iznimno povoljnoj cijeni. Kotizacija, koja osigurava uz prisustvovanje svim predavanjima i panelima na konferenciji u petak, 13. lipnja, uključuje i ručak, kave i osvježenja u pauzama, donosi i popuste brend partnera, kao i sudjelovanje na jedinstvenom BRAND MASTERCLASSU, odnosno svih 5 radionica, koji će se održati dan ranije, 12. lipnja, u istim prostorima.
Broj kotizacija u BLIND BIRD ponudi smo ograničili i nećemo ih povećavati.🛑
Brend ®️evolucija! Za revoluciju u poslu svakoga od nas! Nemojte oklijevati da vas ne zatekne - nespremne!
Odbrojavanje je počelo⌛🤗🎯
Što je Naknada za izdavanje ulaznice?
Naknada za izdavanje ulaznice pokriva jedan dio troška koji Entrio ima kako bi, kao posrednik u prodaji ulaznica, na brz i siguran način obradio transakciju, izdao ulaznicu i omogućio ti uživanje na događaju.
Naknadu Entrio naplaćuje po svakoj kupljenoj ulaznici, za sve načine plaćanja na internetu i na prodajnim mjestima, a ona među ostalim pokriva trošak Entrio korisničke podrške, održavanja serverskog sustava, administrativnih poslova i ostalih troškova vezanih uz izdavanje ulaznice.
Visina naknade ponekad može ovisiti i o Entriovom komercijalnom dogovoru s Organizatorom događaja.
Naknada za izdavanje ulaznice je nepovratna naknada.
Neispravan promo kod
Molimo probaj ponovno za 15 minuta ukoliko si siguran/a da je promo kod valjan - moguće da ga je sustav privremeno rezervirao u tvom prethodnom pokušaju