O događaju
Prijava odnosno registracija za Brands & Trends, 12.12.2024. u Hotel Zonar, Zagreb
Brands&Trends
Cannes Lions pobjednici, najbolji svjetski marketinški stručnjaci iz New Yorka, Londona i Bruxellesa stižu 12. prosinca u hotel Zonar
Na Brands&Trends konferenciji upoznajte najbolje svjetske i domaće marketinške profesionalce, poslušajte stvarne case studyje i primjere koji pokazuju kako brendovi mogu ne samo opstati i napredovati u dinamičnom okruženju.
Pridružite se najvećem okupljanju svjetskih i domaćih marketinških stručnjaka u Zagrebu! Brands&Trends konferencija – događaj je posvećen inovacijama u upravljanju brendovima, modernim komunikacijskim tehnikama i kreativnim pristupima koji oblikuju tržište.
Konferencija će se održati 12. prosinca 2024. u hotelu Zonar u Zagrebu, u dvorani Evolution, od 10 do 17 sati, a donijet će priliku za stručnu edukaciju, inspiraciju i umrežavanje s vodećim profesionalcima iz svijeta marketinga.
Sudionike očekuje dinamičan program koji uključuje predavanja, panele, radionice i case study prezentacije. Kroz konferenciju će nas voditi Ida Prester, a na pozornici će se izmjenjivati istaknuti govornici iz Hrvatske i inozemstva.
Jedna od najistaknutijih marketinških direktorica današnjice i autorica knjige "Hitmakers: How Brands Influence Culture," Ana Andjelić (Global Brand Director) donosi uvid u to kako suvremeni brendovi postaju "hitmejkeri." Umjesto klasičnog oglašavanja, uspjeh modernih brendova temelji se na utjecaju kroz kulturu – od suradnji i proizvoda do zabave i prepoznatljivih brend kodova. Na predavanju će Ana, kroz konkretne primjere i alate, pokazati kako brendovi stvaraju tzv. “kulturne hitove” koji privlače pozornost, potiču razgovore i pokreću prodaju.
Sorin Patilinet (Marketing Effectiveness Global Leader, Mars), vodeći stručnjak za marketinšku učinkovitost u globalnoj kompaniji Mars i osoba čiji se uvidi slušaju s pažnjom u cijelom svijetu, u svom će predavanju "The Art and Science of Effective Advertising" pružiti jedinstvenu perspektivu na moćno sjecište znanosti i umjetnosti u oglašavanju. Sorin, koji stoji iza nekih od najuspješnijih kampanja za brendove kao što su M&M’s i Snickers, istražit će kako ključni elementi poput pozornosti i emocija oblikuju oglašavanje koje ne samo da privlači, već i pokreće publiku. Kroz najnovije primjere globalnih kampanja i inovativne tehnologije poput umjetne inteligencije i testiranja ljudskog ponašanja, Sorin će hrvatskim tvrtkama otkriti važne lekcije i uvide iz kampanja koje su podigle ljestvicu učinkovitosti na svjetskoj razini.
Marko Matejčić (Senior Vice President u GroupM), dolazi iz najveće svjetske medijske holding kompanije, gdje vodi revolucionarnu platformu Open Media Studio koja povezuje čak 43.000 zaposlenika. Zahvaljujući Markovom radu, GroupM optimizira alokaciju budžeta i poboljšava rezultate za više od 62 milijarde dolara medijskih investicija svojih klijenata. Na Brands&Trends konferenciji Marko će nam, kroz konkretne primjere, otkriti ključne strategije koje su oblikovale globalna tržišta – od toga zašto su neke kampanje učinkovitije, kada je vrijeme za novu kreativu, do uvida u to koliko je isplativo ulagati u mlađe generacije potrošača.
Program obuhvaća niz tema ključnih za profesionalce koji žele ojačati svoje brendove i prilagoditi ih promjenjivim uvjetima na tržištu. U panelima će se raspravljati o transformaciji brendova, primjeni umjetnosti i znanosti u učinkovitom oglašavanju, utjecaju društva na promjene brendova, kao i lead managementu na TikToku. Bit će predstavljeni i najbolji primjeri iz prakse, uključujući case study za kompaniju Marodi koji je dobio prestižne nagrade na Cannes Lions festivalu, a koju će predstaviti Nikola Žinić (Chief Creative Officer, Bruketa&Žinić&Grey).
Anselmo Tumpić, kreativni direktor i suosnivač Studija Tumpić/Prenc, donosi vrhunske kreativne standarde iz svijeta oglašavanja, s radom priznatim na globalnim pozornicama kao što su Cannes Lions, D&AD i Red Dot. Nakon iskustva u prestižnim agencijama poput BBDO i Saatchi & Saatchi, Anselmo je 2017. osnovao vlastiti studio, gdje stvara kampanje koje premošćuju jaz između tradicije i inovacije. Na Brands&Trends konferenciji predstavit će case study nagrađivanog projekta “Vrijeme za tvoje vrijeme”, koji je dobio priznanje na ovogodišnjem Cannes Lionu. Ovaj projekt demonstrira kako suvremena tehnologija može spojiti s tradicijom, u ovom slučaju, s proizvodom poput vina. S Anselmom ćemo istražiti kako kreativna kampanja može oživjeti naslijeđe proizvoda na moderan i relevantan način te privući nove generacije potrošača.
Radionica, koju će voditi Dario Marčac i Antonio Ereš iz kompanije Crew Media, omogućit će sudionicima da nauče kako postaviti uspješne lead generation kampanje na TikToku te maksimizirati ROI kroz spoj organskih i plaćenih kampanja.
Ovo je prilika za sve marketinške profesionalce i vlasnike kompanija da dobiju konkretne smjernice i ideje koje će unaprijediti njihove poslovne strategije. Pridružite se Brands&Trends konferenciji i budite dio kreativnog huba za inspiraciju i razvoj ideja! Kupite na vrijeme svoju Early bird ulaznicu!
Preliminirani program konferencije
09:30 – 10:00 / Registracija i jutarnja kava
10:00 – 10:15 / Uvod u konferenciju
10:15 – 11:00 / Predavanje: Sorin Patilinet (Marketing Effectiveness Global Leader, Mars, Bruxelles): The Art and Science of Effective Advertising
Inspirativno predavanje koje će obuhvatiti ključne teme modernog oglašavanja. Kroz brojne globalne primjere istražit će ulogu pažnje i emocija u stvaranju učinkovitih kampanja, otkriti kako se umjetna inteligencija i istraživanje korisničkog ponašanja danas isprepliću te kako će zajedno oblikovati budućnost marketinga. Sudionici će dobiti uvid u primjere uspješnih kampanja iz različitih industrija i naučiti što hrvatsko tržište može preuzeti iz najboljih svjetskih praksi.
11:00 – 11:15 / Cannes Lions winner case study: Nikola Žinić (Bruketa&Žinić&Grey): Priča koja vrijedi svakog slova
Nadahnjujući case study projekta „Marodi” koji je nagrađen na najpoznatijem svjetskom festivalu komunikacija – Cannes Lions. Što čini kampanju moćnom, učinkovitom i uistinu nezaboravnom? Nikola će se osvrnuti na tips&tricks koji su potrebni da se vrhunska kreativa dogodi – je li ishodište u problemu koji brend rješava na jedinstven način, dobrom korištenju emocija, ili jednostavno u tome da budemo drukčiji?
11:15 – 12:00 / Panel: From boardroom to brandroom: Branding powered by CEO
Možete li zamisliti CEO-a koji ne samo da vodi kompaniju nego aktivno oblikuje priču brenda, kroji kompanijsku kulturu i ne škrtari s budžetima? Da, takvi lideri doista postoje i stoje iza nekih od najuspješnijih brendova na domaćem tržištu. Na ovom panelu, otvorit ćemo vrata direktorskih ureda i otkriti kako takvi lideri, rame uz rame s marketinškim timovima, kreiraju game-changing strategije. Bez floskula i teoretiziranja, čut ćemo njihova osobna iskustva i dobiti odgovore na praktična pitanja.
Panelisti: Dora Strezova-Nikolova, glavna direktorica Coca-Cola HBC Adria, Maud Meijboom - van Well, predsjednica Uprave HEINEKENA Hrvatska, Adrian Ježina, Predsjednik Uprave Telemach Hrvatska, Moderator: Damjan Rudež, bivši NBA igrač, direktor Sunset Sport Festivala
12:00 – 12:15 / Snack & Coffee break
12:15 – 12:45 / Predavanje: Marko Matejčić (Senior Vice President GroupM, London): Kako razlikovati trend od prolaznog hypea?
Svijet marketinga neprestano se mijenja, a novi trendovi često zasjene pravu vrijednost. Na primjerima iz strategije, kreative i medija ovo predavanje će vam pokazati kako koristiti kritičko razmišljanje u procjeni novih trendova i fokusirati se na one koji će donijeti stvarne rezultate vašem poslovanju. Na svježim i zanimljivijim globalnim primjerima, uz puno konkretnih dokaza, fokus će biti na konkretnom i inspirativnom.
12:45 – 13:30 / Predavanje: Ana Andjelic (Global Chief Brand Officer, New York): Culture GPT
Moderni brendovi su „hitmejkeri”. Znati kako utjecati na potrošače suradnjama, proizvodima, zabavom, ikonama i drugim kulturnim proizvodima (i to ne oglašavanjem) pitanje je strategije. U svom predavanju, kroz niz praktičnih primjera i alata, Ana će podijeliti kako brendovi danas utječu na kulturu, kako bi trebali pristupati publici i kako novi pristup stvaranju kulturnih hitova funkcionira organizacijski i operativno.
13:30 – 13:45 / Cannes Lions winner case study – Anselmo Tumpić (Tumpić/Prenc): Vrijeme je za tvoje vrijeme
Inspirativni case study projekta za vinariju Franc Arman koji je nagrađen na najpoznatijem svjetskom festivalu komunikacija – Cannes Lions. Anselmo nam donosi predavanje o tome što je potrebno kako bi dizajn kreirao vrhunsku komunikaciju i korisničko iskustvo. Kako oduševiti neočekivanim, kako spojiti suvremenu tehnologiju s tradicijom i istaknuti se.
13:45 – 14:30 / Panel: Novi svijet, nova pravila - Kako kreiramo brendove u digitalnom dobu?
Je li tradicionalno strateško razumijevanje brendiranja relevantno u digitalnom dobu? Bitka između „starog i novog“ pristupa vodi se već neko vrijeme – koliko razmišljamo dugoročno i gradimo strateški pristup, a koliko smo kratkovidni, osupnuti silnim podacima s digitalnih kanala i stoga u optimizaciji i lovu na klikove? Je li se brendiranje u digitalnoj eri krucijalno promijenilo i kakva je budućnost brendinga, odgovorit ćemo na ovom zanimljivom panelu.
Panelisti: Hrvoje Ćosić, osnivač i direktor Aircash, Slaven Kordić, suosnivač i partner, Invera Equity Partners, Albert Gajšek, osnivač i direktor CircuitMess, Darko Bosnar, glavni kreativni direktor, Imago Ogilvy, Moderator: Dunja Ivana Ballon, direktorica HURA i IAB
14:30 – 15:00 / Ručak & Mingl
15:00 - 17:00 / Workshop: Lead management na TikToku by Dario Marčac i Antonio Ereš (Crew Media)
Radionica usmjerena na stvaranje uspješnih lead generation kampanja na TikToku. Dario, vodeći TikTok influencer u regiji, i Antonio, stručnjak za TikTok oglašavanje, kroz praktične primjere pokazat će kako autentičan sadržaj može angažirati mlade generacije i povećati ROI.
Više informacija na: www.brands-trends.hr
Što je Naknada za izdavanje ulaznice?
Naknada za izdavanje ulaznice pokriva jedan dio troška koji Entrio ima kako bi, kao posrednik u prodaji ulaznica, na brz i siguran način obradio transakciju, izdao ulaznicu i omogućio ti uživanje na događaju.
Naknadu Entrio naplaćuje po svakoj kupljenoj ulaznici, za sve načine plaćanja na internetu i na prodajnim mjestima, a ona među ostalim pokriva trošak Entrio korisničke podrške, održavanja serverskog sustava, administrativnih poslova i ostalih troškova vezanih uz izdavanje ulaznice.
Visina naknade ponekad može ovisiti i o Entriovom komercijalnom dogovoru s Organizatorom događaja.
Naknada za izdavanje ulaznice je nepovratna naknada.
Neispravan promo kod
Molimo probaj ponovno za 15 minuta ukoliko si siguran/a da je promo kod valjan - moguće da ga je sustav privremeno rezervirao u tvom prethodnom pokušaju