MBA Croatia predavanje:

MBA Croatia predavanje: "A small country for a big music festival" - Why Ultra chose Croatia as it's next destination, Joe Bašić

Green Gold Centar - kongresna dvorana FORUM ZAGREB, Zagreb

O događaju

Poštovani članovi i prijatelji MBA udruge,
Pozivamo Vas na predavanje koje će održati Joe Bašić, organizator Ultra Music Festivala, vodećeg i najpoznatijeg festivala elektronske glazbe. Tema predavanja bit će:
„A small country for a big music festival“ - Why Ultra chose Croatia as its' next destination.
Predavanje će se održati u utorak 17.3.2015. s početkom u 18 sati
(okupljanje počinje 10 minuta ranije) u prostorijama Foruma Zagreb, u sklopu Green Gold centra (Radnička cesta 50, Zagreb). Organizator ovog predavanja je MBA Croatia. Članovima udruge ulaz je besplatan, dok je za ostale cijena ulaznica 50,00 kn. Ulaznice je moguće kupiti isključivo putem Entrio sustava.

Opis:
Festival ULTRA EUROPE jedino je događanje u organizaciji Ultra Worldwide u Europi, a s investicijom od oko 100 milijuna kuna kroz pet godina predstavlja jedno od najznačajnijih ulaganja u Hrvatskoj u turizmu i pratećoj industriji zabave. Prema procjenama organizatora, festival ULTRA EUROPE već je u prvoj godini održavanja potaknuo više od 60 milijuna kuna dodatne turističke potrošnje u Splitsko-dalmatinskoj županiji te privukao interes više od 103.000 posjetitelja tijekom sva tri festivalska dana, i to iz 75 zemalja svijeta. Na festivalskim su pozornicama nastupili trenutno najpopularnija imena elektronske scene. Ususret festivalu održani su brojni partyji u sklopu događanja Countdown To Ultra. Hrvatski partner u organizaciji festivala Ultra Europe je tvrtka Adria MM Produkcija. Ovogodišnje izdanje festivala Ultra Europe će se održati od 7. do 15. srpnja 2015. u Splitu.

OBRAZOVANJE:
- Honours Business Administration H.B.A.

PROFESIONALNO ISKUSTVO:
-Event manager Mozaik Group Canada 1991-1999
-Director and Founder MPG SEE Ltd. 1998-
-Director Adria MM Production Ltd. 2011-

How Ultra Europe was developed into world's leading destination music festival.
- Choice of location
- Marketing, Media relations and PR
- Cost / Benefit Analysis
- Ticket Strategy
- Government support and liaison
- Economic impact
- Achievements