U narednim tematskim blog postovima pokrit ćemo neke od načina za što bolju promociju događaja. Let’s roll!
Vrijeme čitanja: 4 min
Planiranje i organizacija događaja glavni su čimbenici koji utječu na uspjeh svakog događaja. Možemo reći da je promocija događaja jedan od najvažnijih aspekata organizacije događaja. Planiranje uključuje i marketinško planiranje, tj. marketing plan događaja.
Marketing plan bez cilja je kao nebo bez zvijezda. 🙂
Kako bi izradili kvalitetan marketing plan, on u prvom redu mora biti vođen dobro postavljenim i definiranim ciljem. Krajnji (globalni) ciljevi najčešće su ostvarenje prihoda, povećanje vidljivosti ili imidža događaja te zadovoljenje potreba posjetitelja događaja. Put do spomenutih krajnjih ciljeva popločen je definiranjem manjih, potpornih ciljeva.
![](https://www.entrio.hr/blog/wp-content/uploads/2022/11/Entrio_plan-1.png)
Kako ostvariti planirane ciljeve?
Preduvjet za ostvarenje planiranih ciljeva su pravilno postavljeni sljedeći elementi:
- Proizvod/usluga
- Cijena
- Pozicioniranje
- Promocija
U ovom blog postu koncentrirat ćemo se na proizvod/uslugu, u ovom slučaju – događaj te na cijenu proizvoda tj. na cijenu ulaznica za događaj.
Je li kupac spreman platiti definiranu cijenu ulaznice s obzirom na to što događaj nudi?
Svaki kupac gledat će za sebe omjer uloženog i dobivenog, ali kako uopće znati je li cijena ulaznice pravilno definirana? Jedan od načina kako da to provjeriš je prateći analitiku u Entrio organizacijskom panelu događaja. Drugim riječima, pratit ćemo zakon brojeva!
Kroz administraciju svog događaja na Entriu, u organizacijskom panelu, uvijek je vidljiv broj posjetitelja prodajne stranice događaja i broj kupljenih ulaznica. Ako se radi o pravilno targetiranoj publici, statistički gledano, podaci pokazuju da je omjer ukupnog broja posjetitelja i prodanih ulaznica najčešće negdje oko 10%.
Ukoliko je postotak znatno veći, možemo reći da se radi o vrlo uspješnoj prodaji događaja u odabranom trenutku, a ukoliko je postotak nešto manji to nam može biti signal da nešto nije u redu te da trebamo prilagoditi aktivnosti promocije događaja.
![](https://www.entrio.hr/blog/wp-content/uploads/2022/11/Entrio_stats_hr-1.png)
Razlozi za to mogu biti:
- Previsoka cijena ulaznice
- Nedovoljna motiviranost da se u određenom trenutku kupi ulaznica (planiranje kupnje za kasnije)
- Krivo definiranje publike na traffic oglasima (događaj je nerelevantan targetiranoj publici)
- Kvaliteta samog događaja (što događaj nudi)
- Vremenska komponenta i konkurencija (postoji li mnoštvo sličnih događaja u istom vremenskom razdoblju?)
Kako povećati omjer posjetitelja koji “slijeću” na stranicu i broj prodanih ulaznica?
- Uključi kategorije cijena ulaznica (blind bird, early bird, regular, last call, itd.)
- Pravovremeno najavljuj poraste cijena ulaznica
- Korigiraj cijene ulaznica putem posebnih popusta i promo kodova
- Ponudi dodatnu vrijednost uz kupnju ulaznice (npr. besplatno piće po dolasku)
- Koristi ciljano oglašavanje vremena do porasta cijena ulaznica (podsjetnici potencijalnim kupcima, retargeting oglasi)
Što učiniti ako je omjer posjetitelja na prodajnoj stranici i kupljenih ulaznica zadovoljavajuć?
- Bravo! Radiš jako dobar posao, nastavi što si do sada radio/la (sve dok ne vidiš pad u prodaji, za to imaj unaprijed spremne nove promocijske aktivnosti)
- Nastavi pratiti statistiku budnim okom, pogledaj kada su bili najveći skokovi u prodaji te ih pokušaj rekreirati
- Uloži više budžeta u najuspješnije oglase koji dovode promet na prodajnu stranicu događaja
Za kraj, kad smo kod tips & tricks, možda će te zanimati i kako pisati dobar copy?
Pročitaj više na blogu EVENT COPY TIPS AND TRICKS!
Piše: Zrinka Bockovac