Zaznana je sprememba časovnega pasu

Prosimo izberi časovni pas v katerem si trenutno:

Prodati ili predati – obiteljski izbor

Prodati ili predati – obiteljski izbor

location-iconHotel Hilton Garden Inn, dvorana South, 8. kat, Zagreb

Prodati ili predati – obiteljski izbor

O dogodku

Prijavi se za Prodati ili predati – obiteljski izbor, 13.05.2025. v Hotel Hilton Garden Inn, dvorana South, 8. kat, Zagreb

Prodati ili predati – obiteljski izbor

Odgovore na najvažnija pitanja s kojima se danas susreću vlasnici obiteljskih biznisa donosi konferencija „Prodati ili predati – obiteljski izbor“ u organizaciji PwC-a Hrvatska i Poslovnog dnevnika, koja će se održati u utorak, 13. svibnja 2025. u hotelu Hilton Garden Inn Zagreb.

Očekuju se promjene u strukturi hrvatskih privatnih i obiteljskih biznisa, jer dio osnivača i vlasnika namjerava prenijeti poslovanje i imovinu, bilo predajom kormila nasljednicima unutar obitelji, bilo prodajom biznisa najboljem ponuditelju.

Uz pravovremeno planiranje i stručnu podršku u rješavanju složenih pitanja koja se mogu pojaviti, prijenos poslovanja može predstavljati jedinstvenu priliku za osnivače i vlasnike da ostvare željene rezultate za sebe, svoje obitelji i biznis koji su s velikim trudom izgradili. S obzirom na utjecaj spomenutih odluka, ključno je uspješno upravljati procesom prodaje ili prijenosa poslovanja na sljedeću generaciju.

Cilj konferencije „Prodati ili predati – obiteljski izbor“ je ponuditi odgovore na najvažnija pitanja s kojima se danas susreću vlasnici obiteljskih biznisa te im pomoći u rješavanju problema kroz predstavljanje primjera dobre prakse i povezivanje sa stručnjacima koji će im pružiti sveobuhvatan uvid u izazove koje treba riješiti i predstaviti dostupne opcije za stvaranje vrijednosti.

12:30 – 13:00
Dolazak sudionika i registracija

13:00 – 13:05
Otvorenje konferencije
Generalni moderator: Saša Ćeramilac, Al Jazeera

13:05 – 13:15
Govor dobrodošlice
Hrvoje Jelić, glavni partner za PwC Hrvatska

13:15 – 13:45
Keynote prezentacija
Karina Hejlessen Jensen, voditeljica usluga za obiteljski biznis za EMEA regiju, PwC Danska

13:45 – 14:30
Panel 1: Kad budućnost postane sadašnjost - dileme u donošenju odluke
Raspravljamo o ključnim koracima u procesu odlučivanja hoće li obiteljski biznis biti predan sljedećoj generaciji ili prodan te o izazovima s kojima se suočavaju osnivači i vlasnici pri donošenju ove važne odluke. Predstavljamo iskustva o internom odlučivanju, strateškom promatranju kompanije i razmatranju spremnosti druge generacije da preuzme poslovanje.

Panelisti:
Damir Kecko, partner u Odjelu transakcija, PwC Hrvatska
Dragan Knežević, Leadership Coach & Team Coach, DCoach
Stjepan Roglić, zamjenik predsjednika nadzornog odbora Orbico d.o.o.
Zoran Uzelac, prethodni vlasnik RAO d.o.o.

Moderator: Mislav Slade Šilović, direktor u Odjelu poslovnog savjetovanja, PwC Hrvatska

14:30 – 14:50
Coffee break

14:50 – 15:35
Panel 2: Iz iskustva - kako osigurati da se donesena odluka preslika u stvarnost?
Raspravljamo o izazovima u implementaciji odluka, uključujući prilagodbu na promijenjene odnose unutar obitelji i gledanje što novi vlasnik radi s naslijeđenim biznisom. Dijelimo iskustva i lekcije naučene kroz proces te diskutiramo o važnosti obiteljskog ustava i pravnim aspektima poput teme zaklada.

 Panelisti:
Igor Čičak, izvršni direktor i glavni partner u Provectus Capital Partners
Nikola Velicki, direktor u Rabo d.o.o.
Zoran Vukić, partner u Vukić i partneri d.o.o.
Ivan Zubak, predsjednik Uprave, Zubak Grupa d.o.o.

Moderatorica: Darija Hikec, direktorica u Odjelu transakcija, PwC Hrvatska

15:35 – 16:00
Fireside chat
Ivan Artuković, direktor Franck d.d. & Saša Ćeramilac, Al Jazeera

16:00 – 16:10
Završni govor
Mladen Miletić, glavni urednik Poslovnog dnevnika

16:10 – 18:00
Networking uz Finger Food

Napomena: Obaviještavamo Vas kako su društva Večernji list d.o.o. i PricewaterhouseCoopers Savjetovanje d.o.o. (PwC Hrvatska) zajednički voditelji obrade Vaših osobnih podataka koje nam dajete putem ovog obrasca. Navedene podatke voditelji obrade obrađivati će u svrhu organizacije i provođenja događaja te u svrhe utvrđivanja, istraživanja i obrade pravnih zahtjeva. Podaci će biti obrađivani za vrijeme trajnja događaja i naknadno ako postoji takva zakonska obveza. U odnosu na obradu podataka imate pravo povući danu privolu ako se obrada temelji na privoli, kao i ostala prava sukladno Općoj uredbi, a o čemu možete više saznati u politici privatnosti Večernjeg lista ili politici privatnosti PwC-a Hrvatska.

Politika privatnosti Večernjeg lista: 
https://www.vecernji.hr/politikaprivatnosti/

Politika privatnosti PwC-a Hrvatska:
https://www.pwc.hr/hr/o-nama/izjava-o-privatnosti.html
https://www.pwc.hr/hr/web-informacije/cookie-information.html

Više informacija o temi pronađite na sljedećem LINKU.

 

Deli dogodek:

Kaj je Nadomestilo za izdajo vstopnice?

Nadomestilo za izdajo vstopnice pokriva en del stroškov, ki jih ima Entrio kot agencija za prodajo vstopnic za obdelavo transakcije, izdajo vstopnice in da ti omogoča, da uživaš v dogodku.

Entrio zaračunava nadomestilo za vsako kupljeno vstopnico, za vse načine plačila na internetu in na prodajnih mestih, ki med drugim pokriva stroške podpore Entrio kupcem, vzdrževanje strežniškega sistema, administracijo in druge stroške, povezane z izdajo vstopnice.

Višina nadomestila za izdajo vstopnice je včasih lahko odvisno od trgovskih dogovorov podjetja Entrio z organizatorjem dogodka.

Nadomestilo za izdajo vstopnice ni vračljivo.

Neveljavna promocijska koda

Prosimo poskusi ponovno čez 15 minut, v kolikor si prepričan, da je promocijska koda veljavna - možno je, da jo je sistem v tvojemu prejšnjem poskusu začasno rezerviral

Da ta spletna stran pravilno deluje in izboljšamo tvojo uporabniško izkušnjo, uporabljamo piškotke. Več informacij najdeš v Uporaba piškotkov (cookies).

  • Nujni piškotki omogočajo osnovne funkcije. Brez teh piškotkov spletna stran ne more pravilno delovati, in jih lahko onemogočiš s spreminjanjem nastavitev v svojem browseru.

  • Analitični piškotki nam pomagajo izboljšati spletno stran z zbiranjem in analizo podatkov o njeni uporabi.

  • Oglaševalski piškotki se uporabljajo za povečanje relevantnosti oglasov ki jih prejemaš.