CIRKOBALKANA 12: DANKA SEKULOVIĆ I TJAŽ JUVAN: NAČINI POSTOJANJA

CIRKOBALKANA 12: DANKA SEKULOVIĆ I TJAŽ JUVAN: NAČINI POSTOJANJA

location-iconCirkoBalkana cirkuski šator, dvorište Pogona Jedinstvo, Zagreb

CIRKOBALKANA 12: DANKA SEKULOVIĆ I TJAŽ JUVAN: NAČINI POSTOJANJA

Vstopnice / storitve / izdelki

Cena

Količina

Ulaznica

1.00 EUR

Ulaznica vrijedi za predstavu Načini Postojanja

10.00 EUR

Ulaznica vrijedi za predstavu Načini Postojanja

SOLIDARNA ulaznica

1.00 EUR

Solidarna ulaznica je dobra volja publike, kojom podržava i dodatni program koji je besplatan: koncerti, dj-evi, performansi, radionice za sve uzraste: radionice keramike i izrade beđeva, kao i razvoj CirkoBalkana festivala

The solidarity ticket is the good will of the audience, which also supports the additional free program: concerts, DJs, performances, workshops for all ages: ceramics and badge-making workshops, as well as the development of the CirkoBalkana festival

15.00 EUR

Solidarna ulaznica je dobra volja publike, kojom podržava i dodatni program koji je besplatan: koncerti, dj-evi, performansi, radionice za sve uzraste: radionice keramike i izrade beđeva, kao i razvoj CirkoBalkana festivala

The solidarity ticket is the good will of the audience, which also supports the additional free program: concerts, DJs, performances, workshops for all ages: ceramics and badge-making workshops, as well as the development of the CirkoBalkana festival

Vstopnice:

0.00 EUR

x Pristojbina :

0.00 EUR

Skupaj:

0.00 EUR

O dogodku

Kupi karte oz vstopnice za CIRKOBALKANA 12: DANKA SEKULOVIĆ I TJAŽ JUVAN: NAČINI POSTOJANJA, 04.06.2024. v CirkoBalkana cirkuski šator, dvorište Pogona Jedinstvo, Zagreb

//scroll down for English //

Uzrast: 5+
Trajanje: 40 ´


Predstava „Načini postojanja“ koristi izričaj suvremenog cirkusa, suvremenog plesa i elemente fizičkog teatra; kontakt improvizaciju, partnersku akrobatiku i manipulaciju lopticom. Izvođači kontekstualiziraju svoja snažna, sposobna tijela u prostoru – publika je unakrsno smještena te u svakom trenutku, iza izvođača, može vidjeti lica drugih osoba u publici. Ovaj postupak doprinosi inicijalno intimnoj atmosferi koju nudi i igra izvođača, napetost njihovih tijela u skučenom prostoru i neposredna blizina publike. Ograničenje koje sebi izvođači postavljaju, u vidu labave, drvene konstrukcije postaje višesmisleni znak s kojim se publika trenutno identificira kroz nekoliko relacija istovremeno.
U znanstvenom radu Samuela Becketta o francuskom piscu Marcelu Proustu, autoru opsežnog djela „U traganju za izgubljenim vremenom“, autori nalaze citat koji postaje premisa njihove izvedbe. U tom radu, Beckett definira naviku (proustovski motiv par excellence!) kao kompromis postignut između pojedinca i njegove sredine, između pojedinca i njegovih organskih ekscentričnosti. Ovu definiciju navike autori dekonstruiraju na spektar značajnih potencijala (navika kao disciplina, kao trening, kao forma; navika kao kompromis, kao sporazum; navika kao inercija, kao anticipacija; navika kao obrazac, šablona, repeticija...; navika kao način postojanja), kaleidoskopski se poigravajući sa ukrštenim u prostoru vizurama i pogledima, kako svog tako i drugog. Baš taj drugi sa velikim D je esencijalan za svjesno postojanje subjekta, i to ni manje ni više nego doslovno njegove organske ekscentričnosti, tako očigledne na tijelima cirkuskih umjetnika_ca. Postavljajući kao polazište niz izazovnih ograničenja (pravokutnu nestabilnu drvenu konstrukciju, jednu lopticu, tri izvedbene discipline) autori pokušavaju što više razviti njihove značajne potencijale i ovladati njihovom izvedbom - razviti naviku na datosti ovog u osnovi minimalističkog izvedbenog djela, s neograničenim značajnim potencijalom. Stoga ova predstava dobro komunicira i s odraslima i s djecom, referirajući se na univerzalne obrasce pripovijedanja.

Autori i izvođači: Danka Sekulović i Tjaž Juven
Režija i dizajn svjetla: Ana Pinter
Tehnička podrška: Nenad Pinter
Dizajn plakata i vizuala: Slavica Dolašević
Koprodukcija: Cirkusfera, Tri groša, MismoNismo
Rezidencijalna potpora: CirkoBalkana festival, KC Magacin, Cirkorama (HR), Room100 (HR), Festival Neobičnih Obitelji (HR), Udruga Čarobnjakov šešir (HR), Cirkuska rezidencijalna mreža (HR)
---------------------------------------------------------------------------
// English //
DANKA SEKULOVIĆ & TJAŽ JUVAN (RS/SI): WAYS OF BEING
Age: 5+
Duration: 40 '


The performance "Ways of Existence" uses the expression of contemporary circus, contemporary dance and elements of physical theatre; contact improvisation, partner acrobatics and ball manipulation. The performers contextualize their strong, capable bodies in the space - the audience is cross-positioned and at any moment, behind the performers, they can see the faces of other people in the audience. This procedure contributes to the initially intimate atmosphere offered by the performance of the performers, the tension of their bodies in a confined space and the immediate proximity of the audience. The limitation that the performers set for themselves, in the form of a loose, wooden structure, becomes a multi-sense sign with which the audience instantly identifies through several relationships at the same time.
In Samuel Beckett's scientific work on the French writer Marcel Proust, the author of the extensive work "In Search of Lost Time", the authors find a quote that becomes the premise of their performance. In that work, Beckett defines habit (a Proustian motif par excellence!) as a compromise reached between the individual and his environment, between the individual and his organic eccentricities. The authors deconstruct this definition of habit into a spectrum of significant potentials (habit as a discipline, as training, as a form; habit as a compromise, as an agreement; habit as inertia, as anticipation; habit as a pattern, template, repetition...; habit as a way of being), playing kaleidoscopically with crossed visions and views, both his own and other. That other with a capital O is essential for the conscious existence of the subject, and it is nothing less than literally its organic eccentricities, so evident on the bodies of circus artists. Setting as a starting point a series of challenging limitations (rectangular unstable wooden construction, one ball, three performance disciplines) the authors try to develop their significant potentials as much as possible and to master their performance - to develop a habit of the givenness of this fundamentally minimalist performance work, with unlimited significant potential. Therefore, this performance communicates well with both adults and children, referring to universal storytelling patterns.
Authors and performers: Danka Sekulović and Tjaž Juven
Direction and lighting design: Ana Pinter
Technical support: Nenad Pinter
Poster and visual design: Slavica Dolašević
Co-production: Cirkusfera, Tri groša, MismoNismo
Residential support: CirkoBalkana festival, KC Magacin, Cirkorama (HR), Room100 (HR), Peculiar Families Festival (HR), Sorcerer's Hat association (HR), Circus Residential Network (HR)

 

Deli dogodek: