


O dogodku
Prijavi se za BREND FORUM 2025., 13.06.2025. v Hotel International, Zagreb
🔊Vrijeme je za Brend ®️evoluciju!
Brend ®️evolucija će na jednom mjestu okupiti vlasnike tvrtki, predsjednike i članove uprava, direktore kompanija, brojne inozemne i domaće stručnjake, koji će iz pozicije onih kojih odlučuju govoriti o brendovima i brendiranju, podijeliti svoja razmišljanja o ulozi, razvoju brenda/brendova i njihovim poslovnim strategijama, odgovoriti na pitanja kako se ponašati za vrijeme krize, jesmo li svjesni prilika, kako koristiti AI u službi brenda, gdje će nas odvesti digitalizacija. Je li vrijeme i za Chief Brand Officera?
Dva dana, 12. i 13. lipnja 2025., Zagreb će biti međunarodni epicentar razgovora o brendovima i brendiranju. Pripremljen je cjelodnevni sadržajan i stručan program, edukativan, informativan, poslovan i inspirativan, uz sudjelovanje C-level razine vrhunskih inozemnih i domaćih stručnjaka, predavača, govornika i panelista iz tvrtki brendova i vlasnika brendova.
🥁 DOBRODOŠLI NA BREND FORUM 2025. & BRAND AWARDS GALA, s dodjelom Brand Leader nagrada (večernje događanje je isključivo za goste, sponzore i finaliste nagrada).
Rezervirajte vrijeme za nova znanja, nove kontakte, brojne domaće i inozemne brend stručnjake, brend priče, predstavljanja, radionice, analize i razgovore. 🥁🎤
Kotizacija osigurava, uz prisustvovanje svim predavanjima i panelima na konferenciji u petak, 13. lipnja, i ručak, kave i osvježenja u pauzama te donosi popuste brend partnera, kao i sudjelovanje na jedinstvenom BRAND MASTERCLASSU, odnosno svih 5 stručnih radionica, koje će se održati dan ranije, u četvrtak, 12. lipnja, u istim prostorima. Polaznike koji odslušaju svih pet radionica čeka i certifikat pohađanja. Pripremamo i dodatni dar za sve sudionike.
Kotizacija osigurava, uz prisustvovanje svim predavanjima i panelima na konferenciji u petak, 13. lipnja, i ručak, kave i osvježenja u pauzama te donosi popuste brend partnera, kao i sudjelovanje na jedinstvenom BRAND MASTERCLASSU, odnosno svih 5 stručnih radionica, koje će se održati dan ranije, u četvrtak, 12. lipnja, u istim prostorima. Polaznike koji odslušaju svih pet radionica čeka i certifikat pohađanja.
I radionica: Kako franšizirati svoj brend; kako razviti uspješan franšizni model, izvoz franšize;
II radionica: Zaštita brenda - korak po korak kako zaštiti svoj brend, kakav je postupak, što se i kako može zaštititi - s konkretnim prijedlozima;
III radionica: AI u brendiranju – više od pomoći; digitalna revolucija, digitalni poslovi i aplikacije; savjeti za privlačenje pažnje, društvene mreže i brend;
IV radionica: Kako poslovati s arapskim zemljama – korak po korak; savjeti, mogućnosti, prednosti zajedničkog nastupa, na što paziti te
V radionica: Content Brand Marketing – Tips&Tricks odnosno kako kreirati sadržaj koji generira rezultate, od anonimnosti do zvijezde – kako učiniti svoj brend prepoznatljivim u masi konkurencije te kako odgovoriti na izazove tržište i kako prijeći iz online u offline, koju vodi jedna od najvećih stručnjakinja za SEO i društvene mreže Barbara Slade Jagodić.
Netko možda smatra da je pretjerano reći da živimo u svijetu brendova, ali kad p(r)ogledamo šire, postajemo svjesni da govorimo o državi kao brendu i kako je brendirati, kako to učiniti s regijom, gradom, mjestom, manifestacijom, institucijom, proizvodom, uslugom, tvrtkom, idejom, a da ne govorimo o osobnom brendiranju koje dobiva sve više i više na snazi i kojemu mnogi streme.
Otkrit ćemo vam i s ponosom predstavljamo prvi Franchise BrandMarkt, jedinstvenu dvodnevnu poslovnu izložbu franšiznih brendova dostupnih za investiciju u Hrvatskoj, kao i franšiza spremnih za svoj međunarodni iskorak, koja se održava oba dana Brend Foruma. Prvi dan, četvrtak 12. lipnja, ulaz na Franchise BrandMarkt je SLOBODAN za sve posjetitelje, sa željom da se upoznaju sa svijetom franšiza.
Predstavit će se Tinker Labs, Fish Delish, Koykan, Carwiz rent a car, Maple Bear, Dječji Escape Room, Helen Doron, Museum of Selfies, Body Creator, Art of Fun, i-Wash you-Wash, Sexy Cow, Depil Concept, Edukido Hrvatska, Mali kaj dječji vrtići, Youth Camp, Odgoj s glazbom, Curry Bowl, Makedonska nacionalna asocijacija za franšizni razvoj, Srpska franšizna asocijacija, Mađarska franšizna asocijacija...
➡️Sve informacije pratite na www.brendforum.hr i na našim kanalima.Tu možete vidjeti i kako nam je bilo lani, na Brend Forumu 2024., s fenomenalnim lineupom sugovornika.🥳
Uskoro objavljujemo i iznimno bogat dvodnevni program, kao i cjelovitu ponudu kotizacija i mogućnosti, te posebne pogodnosti zahvaljujući partnerima i sponzorima. 🎯 🙏
Iskoristite BLIND BIRD kotizacije za sudjelovanje na Brend Forum konferenciji, po iznimno povoljnoj cijeni. Kotizacija, koja osigurava uz prisustvovanje svim predavanjima i panelima na konferenciji u petak, 13. lipnja, uključuje i ručak, kave i osvježenja u pauzama, donosi i popuste brend partnera, kao i sudjelovanje na jedinstvenom BRAND MASTERCLASSU, odnosno svih 5 radionica, koji će se održati dan ranije, 12. lipnja, u istim prostorima.
Broj kotizacija u BLIND BIRD ponudi smo ograničili i nećemo ih povećavati.🛑
Brend ®️evolucija! Za revoluciju u poslu svakoga od nas! Nemojte oklijevati da vas ne zatekne - nespremne!
Odbrojavanje je počelo⌛🤗🎯
Kaj je Nadomestilo za izdajo vstopnice?
Nadomestilo za izdajo vstopnice pokriva en del stroškov, ki jih ima Entrio kot agencija za prodajo vstopnic za obdelavo transakcije, izdajo vstopnice in da ti omogoča, da uživaš v dogodku.
Entrio zaračunava nadomestilo za vsako kupljeno vstopnico, za vse načine plačila na internetu in na prodajnih mestih, ki med drugim pokriva stroške podpore Entrio kupcem, vzdrževanje strežniškega sistema, administracijo in druge stroške, povezane z izdajo vstopnice.
Višina nadomestila za izdajo vstopnice je včasih lahko odvisno od trgovskih dogovorov podjetja Entrio z organizatorjem dogodka.
Nadomestilo za izdajo vstopnice ni vračljivo.
Neveljavna promocijska koda
Prosimo poskusi ponovno čez 15 minut, v kolikor si prepričan, da je promocijska koda veljavna - možno je, da jo je sistem v tvojemu prejšnjem poskusu začasno rezerviral