Otkrivena je promjena vremenske zone

Molimo te odaberi vremensku zonu u kojoj se trenutno nalaziš:

Prodajni Mindset: Zašto svi žele kupiti bijeg od realnosti?

Prodajni Mindset: Zašto svi žele kupiti bijeg od realnosti?

location-iconSky Office, Zagreb

Prodajni Mindset: Zašto svi žele kupiti bijeg od realnosti?

O događaju

Kupi karte odnosno ulaznice za Prodajni Mindset: Zašto svi žele kupiti bijeg od realnosti?, 14.03.2024. u Sky Office, Zagreb

Prodajni Mindset: "Zašto svi žele kupiti bijeg od realnosti?"

Pouke Camina za lidere i menadžere

Malo tko je zadovoljan onime što ima. Svi žele više. No, iskorak prema više zahtijeva da trebamo manje. Jedini put prema van vodi nas zapravo unutra. Što nas čuveno hodočašće Camino de Santiago može naučiti o poslu i prodaji ispričati će nam Boris Trupčević, medijski stručnjak koji je prehodavši 1000 kilometara tri desetljeća poslovnog iskustva sažeo u 33 pouke za uspjeh. Njegova najvažnija pouka jest da prvo sebi moramo prodati mir umjesto da kupujemo bijeg. Uz to, moramo odbaciti sva razmišljanja.

Tu počinje magija.

Pridružite nam se na eventu gdje će Boris ispričati tko je, što je i svoju kratku priču o hodočašću Camino. Zašto svi žele kupiti bijeg od realnost? Zato što je mnogo teže sebi prodati mir. Mnogo je teže odgovore potražiti u sebi i baviti se vlastitom nutrinom nego stalno kupovati vanjske kompenzacije i dopaminske injekcije. Jedna od njih su grčevito zgrtanje novaca i poslovnih uspjeha. Bijeg od realnosti je društvena norma, razgovor sa samim sobom je rezerviran samo za najjače i najhrabrije.

“Najvažniji prodajni sastanci koje ćete ikada imati su oni sa samim sobom. Sebi ćete najteže prodati mir i sreću. Vi ne morate odustati od svojih ciljeva i ambicija, ali morate shvatiti da one neće donijeti ni pravi mir ni pravu sreću. To možete jedino pronaći u sebi. Nakon svih mojih poslovnih uspjeha osjećao sam ispunjenje i ponos, ali podjednako i prazninu. Što sad? Kamo dalje? Čime ponovno zapuniti tu rupu? Ambicije i ciljeve morate drugačije sagledati i dati im drugačije značenje i na taj način bit ćete bolji u prodaji ili bilo čemu što radite. Završetak Camina bio je bez praznine, bio je ispunjenje i duboki osjećaj novog početka jednog velikog putovanja”

Vidimo se 14. ožujka 2024.!

 

Podijeli događaj:

Što je Naknada za izdavanje ulaznice?

Naknada za izdavanje ulaznice pokriva jedan dio troška koji Entrio ima kako bi, kao posrednik u prodaji ulaznica, na brz i siguran način obradio transakciju, izdao ulaznicu i omogućio ti uživanje na događaju.

Naknadu Entrio naplaćuje po svakoj kupljenoj ulaznici, za sve načine plaćanja na internetu i na prodajnim mjestima, a ona među ostalim pokriva trošak Entrio korisničke podrške, održavanja serverskog sustava, administrativnih poslova i ostalih troškova vezanih uz izdavanje ulaznice.

Visina naknade ponekad može ovisiti i o Entriovom komercijalnom dogovoru s Organizatorom događaja.

Naknada za izdavanje ulaznice je nepovratna naknada.

Neispravan promo kod

Molimo probaj ponovno za 15 minuta ukoliko si siguran/a da je promo kod valjan - moguće da ga je sustav privremeno rezervirao u tvom prethodnom pokušaju

Da bi ova web-stranica mogla pravilno funkcionirati i da bismo unaprijedili tvoje korisničko iskustvo, koristimo kolačiće. Više informacija potraži u Korištenje kolačića (cookies).

  • Nužni kolačići omogućuju osnovne funkcionalnosti. Bez ovih kolačića, web-stranica ne može pravilno funkcionirati, a isključiti ih možeš mijenjanjem postavki u svom browseru.

  • Analitički kolačići pomažu nam unaprijediti web-stranicu prikupljanjem i analizom podataka o njezinu korištenju.

  • Marketinške kolačiće koristimo radi povećanja relevantnosti oglasa koje primaš.