MasterClass - Kako doprijeti do milijuna kineskih turista?

[OTKAZANO] MasterClass - Kako doprijeti do milijuna kineskih turista?

Green Gold Centar - Kongresni centar FORUM, Zagreb

Događaj je otkazan. Molimo kontaktiraj organizatora za više informacija.

Povrat novca možeš ostvariti isključivo na prodajnom mjestu gdje je ulaznica kupljena, a ukoliko si ulaznice kupio putem interneta povrat novaca će biti izvršen automatski. U slučaju dodatnih pitanja kontaktiraj nas na info@entrio.hr.

O događaju

Kina danas zauzima vodeće mjesto na svijetu po broju putovanja. Pri tome svakako treba uzeti u obzir činjenicu da svega 10% Kineza ima putovnicu (cca 140 milijuna), a procjene su da će do 2022. putovnicu imati 400 milijuna Kineza. Ove brojke zvuče nevjerojatno, pa je teško uopće i zamisliti što će se u skoroj budućnosti događati na svjetskom turističkom tržištu kada ga preplave brojni kineski turisti.

Kako bismo želje i potrebe kineskih turista približili našem tržištu u Zagrebu smo početkom 2019. pod pokroviteljstvom Ministarstva turizma, organizirali Prvu regionalnu konferenciju o kineskom turističkom tržištu.  Konferencija je bila izuzetno dobro posjećena, i o njoj su izvjestili svi relevantni mediji.

U periodu pripreme konferencije, ali i nakon iste, zaključili smo da je našem tržištu potrebno dati puno više ključnih informacija o kineskim turistima, te da je potrebna edukacija.

Upravo zbog toga organiziramo ovaj MasterClass, te kao predavače dovodimo iz Kine profesionalce s velikim iskustvom upravo na ovu temu. 

MasterClass o kineskom turističkom tržištu dat će odgovore na slijedeća pitanja:

  • Tko su kineski turisti? Tko su FIT-ovci i milenijalsi?
  • Iz kojih krajeva Kine dolaze? Što ih zanima i koje su im preferencije?
  • Na koji način istražuju kamo će putovati i kako planiraju svoje putovanje? Koji su im ključni motivi za posjet nekom gradu ili zemlji? Kako ih možemo privući?
  • Čime se vole pohvaliti na društvenim mrežama? Koje su najčešće korištene aplikacije i platforme na kojima trebate promovirati svoje proizvode i usluge?
  • Koliko su digitalno povezani sa svijetom društvenih mreža? Što to znači “biti jezično vidljiv”?
  • Koliko je važno u svoje kampanje uključiti influencere? Kako odabrati pravog influencera za svoj brand?
  • Kako vaš brand može postati dio planova za sljedeće putovanje? Na što biste trebali obratiti dodatnu pažnju prije pokretanja marketinških kampanja na kineskom tržištu?
  • Kako se možete izdvojiti od konkurencije koja također želi prezentirati svoje proizvode i usluge u Kini?
  • Na koji način možete ostvariti učinkovitu promociju i prodaju na kineskom tržištu?

Ovaj MasterClass namijenjen je vlasnicima, menadžerima, direktorima, voditeljima, upraviteljima...

  • turističkih objekata, hotela, kampova, resorta, marina,...
  • restorana, konoba, coffee barova, slastičarni
  • agencija za kreativan online marketing i za tržišne komunikacije
  • javnih institucija, nacionalnih parkova
  • turističkih zajednica
  • turističkih agencija
  • agencija koje organiziraju izlete i druge tipove doživljaja
  • trgovina, suvenirnica
  • trgovačkih centara
  • iznajmljivača automobila, plovila

... i svih drugih koji imaju proizvode i usluge koje bi željeli prodati kineskim turistima.

Kako otkloniti potencijalne opasnosti i riješiti problem sezonalnosti?

Rješenje je u kineskom turističkom tržištu, stabilnom tržištu koje neprestano raste, gdje planirane brojke putovanja u inozemstvo dosežu i do 400 milijuna u slijedećih nekoliko godina.

Kina je tradicionalno usmjerena prema Hrvatskoj  još od vremena Jugoslavije, a najnoviji razvoj političkih odnosa između Hrvatske i Kine tome pridonosi. Hrvatska je zemlja vrhunskih sportaša kojima se Kinezi izuzetno dive. Hrvatska je zemlja bogate ponude kroz kulturnu baštinu i izuzetne prirodne ljepote, originalne  gastronomije, Hrvatska je evropska vinska boutique država. Ova kratka lista savršeno se podudara s interesima i željama kineskih turista.

Kinezi tradicionalno najviše putuju za dva velika praznika, u veljači za kinesku Novu Godinu, i u prvom tjednu listopada za Dan državnosti ili Zlatni tjedan. Ova se dva praznika savršeno poklapaju s niskom turističkom sezonom u našoj regiji.

Nije li krajnje vrijeme da se ozbiljno pozabavimo najvećim turističkim tržištem na svijetu?

Ulaznica za MasterClass o kineskom turističkom tržištu Vaša je ulaznica za najveće turističko tržište na svijetu!